Versetul zilei

4 iunie 2014

Avantajele increderii!

"Fiecare om crede in ceva", asa imi spunea cu ceva timp in urma un coleg.
Insa insistenta cum sunt din fire, am intrebat ce avantaje aduce credinta fiecaruia?

Eu cred in Domnul Isus si pot spune ca aceasta credinta mi-a oferit o noua perspectiva.
In 2 Corinteni cap.5 vers.17 gasim cea mai frumoasa perspectiva a vietii noastre, perspectiva pe care o capatam doar in urma credintei noastre in Isus Hristos, si nicidecum in urma credintei noastre "in ceva".
Căci, dacă este cineva în Hristos, este o făptură nouă. Cele vechi s-au dus: iată că toate lucrurile s-au făcut noi.
 Tot in urma increderii noastre in El, gasim ceea ce astazi cauta o lume intreaga, gasim PACEA.
Vă las pacea, vă dau pacea Mea. Nu v-o dau cum o dă lumea.  Ioan 14:27
 Cati nu cauta astazi lucruri  si locuri in care sa-si gaseasca bucuria?
Dar cati gasesc aceasta roada a Duhului?
BUCURIA vine doar in Domnul!
V-am spus aceste lucruri, pentru ca bucuria Mea să rămână în voi, şi bucuria voastră să fie deplină. Ioan 15:11
Iata ce motive  ma fac sa cred si mai mult in Domnul meu!
Dar nu se opreste aici  si cea mai dorinta pe care o are fiecare om, prin Isus noi o castigam, PUTEREA. 
Pot totul in Isus care ma intareste! Filipeni 4:13 
ISUS mi-a dat o viata noua, mi-a dat pace, bucurie, mi-a dat putere.Tot El imi da si cel mai frumos sentiment, SPERANTA. 
Speranta ca intr-o zi voi fi cu EL.
 În casa Tatălui Meu sunt multe locaşuri. Dacă n-ar fi aşa, v-aş fi spus. Eu Mă duc să vă pregătesc un loc. Ioan 14: 2
Iata doar cateva din avatanjele pe care le prezinta Scripura , in urma credintei mele in Isus.
Tu in cine ti-ai pus increderea? 
In "ceva" sau in "ISUS HRISTOS"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu