Versetul zilei

22 iulie 2012

La multi ani , Tata !

   In urma cu un an....cam pe aceeasi vreme....eram fericita ca inca mai sunt o copila...IMI TRAIESC PARINTII!
Atata timp cat ne traiesc parintii, SUNTEM COPII!
Astazi, multumesc lui Dumnezeu, ca inca mi-a mai dat aceasta sansa sa mai pot fi copil...pentru ca este atat de bine! Atat de bine sa il am in viata, atat de bine sa stiu ca intotdeauna pot apela la el cu incredere, sa pot sa-i cer sfaturi atat in viata de zi cu zi, dar mai ales in viata spirituala.Am incredere in sfaturile lui, pentru ca experienta de viata isi spune cuvantul, am incredere in invataturile lui pentru ca multimea experientelor cu Dumnezeu imi confirma acest lucru, dar mai ales vad ca sfaturile lui au fost cele mai intelepte decizii pe care le-am putut lua.
Multumesc ca a mai daruit tatalui meu inca un an, si Slava Domnului ca a fost un an binecuvantat.Fara boala, fara probleme, fara dureri...din contra, un an deosebit in care din nou am putut descoperi lucruri noi la el, cu toate ca il stiu de o viata(de a mea).Am aflat ce inseamna respectul , dragostea,am invatat ce inseamna sa ai aceleasi sentimente fata de partenerul pe care ti l-a dat Dumnezeu, chiar daca au trecut  55 de ani.....
DAAAA...... 55 de ani de casnicie alaturi de mama, 55 de ani in care nu s-au plictisit unul de celalat, si asta am avut ocazia sa vad in urma cu mai putin de o luna. Si fiindca nu locuiesc cu mine impreuna, am avut bucuria sa o am pe mama alaturi de mine  timp de o luna, pentru mine a fost bucurie.....in schimb pentru el a fost cea mai grea luna din viata lui.Dar acum am avut ocazia sa vad cat de mult si-au simtit lipsa unul, celuilat...si asta m-a facut sa ii iubesc mai mult.Putini mai  pot oferi acest exemplu.....si ma bucur ca printre aceste persoane putine "sunt parintii mei".

Astazi la manunchiul anilor care ii infrumusteaza buchetul vietii...mai adauga un an.
Ma rog ca Dumnezeu sa ii dea sanatate in continuare, sa ii dea o minte inteleapta pana la capat, dar mai ales sa-l ocroteasca mereu.
Fii binecuvantat in toate, dar mai ales binecuvantat cu viata vesnica !
TE IUBESC, TATI !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu