Versetul zilei

20 octombrie 2023

Deschidem ochii Doamne!

 Nu știu cati multumim dimineata  in mod special lui Dumnezeu ptr  ochii  noștri prin care putem vedea lucrurile?

Sunt convinsa ca mulți îl luam ca un lucru de apucat, dar atunci când mergem la oftalmolog și ne spune ca ne-a crescut dioptria… atunci realizam ce mare preț au ochii.

Pe lângă ochii fizici, Biblia vorbește si de ochii spirituali. Prin vederea  spirituală putem vedea lucruri pe care nu toti le pot vedea. 

Ca sa înțelegi ceea ce se întâmpla azi nu poți înțelege și nu poți vedea clar decât cu ochii spirituali, ori dacă vederea ta spirituală e buna nu ai cum sa nu știi in ce perioada te gasesti.

Un lucru este cert …maranata!

Multumesc Domnului atât ptr ochii cu care pot privi fiecare răsărit și apus, dar îți multumesc și ptr ca ochii mei pot vedea lucrările mari pe care le faci.

2 comentarii:

  1. Exprimat cu brio! Postarea ta este remarcabilă, oferind perspective perspicace. Vă mulțumim că ne-ați împărtășit înțelepciunea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi mi am răsfoit blogul si am dat de un comentariu de al tău!Ma-mi bucurat mult sa vad ca inca ești aici.Eu cam de aproape 10 ani doar pe Facebook.

    RăspundețiȘtergere