Versetul zilei

18 octombrie 2023

Rugati-va pentru pacea Ierusalimului!

Când esti mic ai vise mici, când esti mare ai vise mari, dar eu eram doar un copil și aveam un vis mare, “sa ajung sa văd Ierusalimul”
Am crescut, au trecut anii si visul nu m-a părăsit. Am știut ca dacă voi crede in acest vis intr-o zi Dumnezeu ma va asculta. Și ziua așteptata a venit!
Dumnezeu onorează credința noastră!
In 26 Iulie 2018 era prima oară când pășeam in Israel. Nici acum n-am uitat și nici nu am sa uit vreodata ce sentimente m-au coplesit. N-am știut ca acel moment ma va marca toată viata. N-am știut ca aceea vizita ma va face sa iubesc un popor pe care nu-l cunoșteam deloc, despre care nu știam nimic mai mult decat ce citisem in Biblie si totusi… am îndrăgit acești oameni minunati atât de mult.
De-atunci Dumnezeu mi-a facut mare favoare si har, ajutându-ma sa ajung de multe ori printre acești oameni si DA in acel loc pe care îl iubesc atât de mult.
Suntem in a 12 zi de cand Hamas a atacat poporul Israel in miez de sarbatoare. Cei care ati fost in Israel stiti cat sunt de precauti si de ce controale riguroase au parte toti cetatenii care vor sa ajunga in Israel. Cu toate acestea toata lumea se intreaba "cum a fost posibil ca serviciile lor sa nu fi depistat ceva, cum a fost posibil sa fie luati asa prin surpindere' in conditiile in care stim ca au printre cele mai bune armate ale lumii.
Si totusi a fost posibil! De ce ?
In Psalmul 127 scrie asa :
"...dacă nu păzește Domnul o cetate, degeaba veghează cel ce o păzește"
Israel s-a bazat pe oameni si nu pe Dumnezeu!
Stim cu totii ca la ora actuala Israel inca este impietrit si toate necazurile prin care trec ei se datoreaza neascultarii si a departarii lor de Dumnezeu, insa Dumnezeu nu i-a lepadat niciodata. Poti tu ca parinte sa-ti dezmostenesti copilul ptr ca nu te-a ascultat? Categoric NU, il pedepseti ptr prostiile facute, dat nu-l lepezi si nu-l abandonezi. Asta a facut Dumnezeu cu Israel. A fost poporul Lui si va ramane de-acum si pana in veac. Israel este incercat si este greu incercat, dar in milocul necazului Domnul le aduce izbavirea, trebuie doar sa isi deschida ochii. 
„Ascultă, poporul Meu, și voi vorbi; ascultă, Israele, și te voi înștiința! Eu sunt Dumnezeu, Dumnezeul tău.
Adu ca jertfa lui Dumnezeu multumiri si implineste-ti juruintele facute Celui Preainalt.
Cheama-Ma in ziua necazului, si Eu te voi izbavi, iar tu Ma vei proslavi!"
‭‭Psalmul‬ ‭50‬
In aceste 12 zile de cand a inceput acest razboi (cred ca poate fi numit razboi) am vazut atata ura ptr acest popor cum n-am crezut ca pot vedea vreodata. Lumea e impartita si multi sunt gata sa creada minciunile celor care au cuvinte lingusitoare.

In aceste zile mai mult ca oricand, ca si crestini avem datoria sa ne rugam pentru acest popor. Nu ai cum sa spui ca-L iubesti pe Dumnezeu si sa nu iubesti poporul Israel si va mai recomand ceva, cititi psalmii profetici, sunt extraordinari de interesanti si veti intelege mult mai bine, ca toate aceste lucruri care se intampla au fost scrise in Cuvant cu mii de ani in urma.
Nu pot decat sa inchei spunand :

Rugati-va pentru pacea Ierusalimului! Cei ce te iubesc sa se bucure de odihna.
Pacea sa fie intre zidurile tale, si linistea, in casele tale domnesti!
Psalmul 122

Shalom!
Poza este facuta la ultima mea vizita din 2023

Un comentariu: