Versetul zilei

5 iunie 2014

25 de lalele-2 ani jumatate de inchisoare

Nu sustin furtul, departe de mine asa ceva, insa cand vezi cata nedreptate....
iti vine sa iti faci cruce.
Citeam adineauri povestea femei eliberate prin decretul dat de presedintele tarii, Traian Basescu si sincer m-a facut sa ma intreb, oare asta e tara in care vreau sa traiesc?
Furi 25 de lalele, primesti 2 ani jumatate de puscarie, furi 12 milioane de euro-primesti tot 2 ani de inchisoare(vezi cazul Sorin Ovidiu Vantu) asta ca este caz recent, insa sunt zeci si sute de "smecheri"  care au furat milioane de euro si sunt pedepsiti cu 2-3 ani sau chiar arest la domiciliu.
„În 2009, prin mai, m-am dus la BIG-Berceni, cu nişte urzici. Până să le vând, au venit Poliţia Comunitară şi mi le-a luat. Nu mai aveam bani nici să mă-ntorc acasă. Forţată de situaţie, am furat florile alea. În mintea mea era să le vând. 25 de lalele. Măcar de maşină să am bani, şi de pâine. N-am făcut bine că le-am luat, da’ eram disperată. M-au găsit poliţiştii iar, m-au luat la secţie, au făcut proces verbal şi, pe urmă, dosar penal. Nu prea am dat importanţă, că nu-mi venea să cred. Şi anu’ trecut, pe 28 mai, Tribunalu’ a dat decizie definitivă: doi ani şi şase luni cu executare. M-au reţinut, pe 7 iulie, la Poliţia din Olteniţa, când m-am dus să-mi fac buletin. M-a chemat Bodârlău Valentin la el în birou şi de acolo m-au luat, m-au dus la doctor şi, pe urmă, la puşcărie. Stai, domne, că am o fetiţă de cinci săptămâni, că alăptez, nimic! Pe urmă m-au dus la Târgşor. Am cerut o amânare, n-a interesat pe nimeni. După patru luni, copilu’ mi-a murit. Am cerut învoire, să vin la-nmormântare; nu mi-au dat. Înţelegeţi?! Nici la înmormântarea copilului nu m-au învoit”.
Cu ceva timp înainte de moartea fetiţei, Angela Lican ceruse o învoire de trei luni, să vină la copil. „După ce mi-a murit fata, mi-au spus că acum nu mai am nevoie de învoire...
 
Citeste mai mult pe:

Incercam sa gasesc morala din toata aceasta poveste:
"Nu e bine sa furi in Romania urzici, lalele,etc, deoarece risti sa primesti ani grei, fura medicamentele bolnavilor de cancer, fura hidrocentrale, fura combinate, fura hectare, ca obtii maxim doi ani si "aia" cu arest la domiciliu"

...dar traim in Romania si AICI totul este posibil!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu