Versetul zilei

20 aprilie 2014

La multi ani, iubita mea!

Aseara la cina, fiul meu cel mare ma intreba,
-Mama, stii ca maine sarbatorim...?,
Cu gandul la sfintele sarbatori ale invierii, am raspuns afirmativ.
Numai ca, nu gandeam  amandoi la aceeasi sarbatoare, el referindu-se la ziua de nastere a surorii lui.
Mi-a venit sa zambesc atunci cand mi-a zis,
-Doamne ce multi ani face, Daiana...? 25 de ani!
.... pentru el sunt multi ani!
Da, astazi implineste varsta aceasta frumoasa de 25 de ani!
Atat de multe lucruri doresc sa le vad implinite in viata ei, dar in primul rand, cea mai mare dorinta pe care o am pentru ea si familia ei este ca,
 Dumnezeu sa-i mantuiasca pe toti.
Nu stiu ce altceva este mai important in viata ei, decat sa stiu ca sufletul ii este asigurat. 
Ii doresc sanatate multa, insa daca stau si ma gandesc, la un moment indiferent ca suntem sanatosi sau nu, vine o vreme cand trebuie sa parasim aceasta  lume, ori daca problema sufletului nu am rezolvat-o, nu stiu la ce ne-ar mai folosi sanatatea.
Ii doresc sa aibe o viata binecuvantata financiar si sa nu duca lipsa de nimic, insa viata m-a invatat ca indiferent cati bani am, daca nu Il am pe Domnul, totul este fara valoare, asa ca inaintea banilor doresc ca mai intai sa-L cunoasca  pe Cel care ii poate aduce aceste binecuvantari.
Doresc ca pacea sa fie in casa ei mereu, insa la fel stiu ca oricat de mult as dori sa aibe parte de asa ceva, stiu ca numai daca-L va cunoaste pe Domnul Isus cu adevarat, va avea parte de pace, pentru ca El este pacea noastra.
Doresc ca-n viata sa aibe parte de bucurii si fericire, insa  stiu ca  numai prin ISUS va gasi fericire si va avea parte de bucurii. 
Asa ca inainte de a aduce  toate aceste dorinte inaintea Domnului, vin si aduc cea mai mare dorinta a sufletului meu,
"Doamne mantuieste-mi fiica!"

La multi ani binecuvantati de Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu