Versetul zilei

4 iunie 2014

Avertisment: "Am să te vărs din gura Mea"

„Ştiu faptele tale: că nu eşti nici rece, nici în clocot. O, dacă ai fi rece sau în clocot! Dar, fiindcă eşti căldicel, nici rece, nici în clocot, am să te vărs din gura Mea"Apocalipsa 3:15-16 
 
Cat dezgust din partea Domnului!!!
Mare va fi mirarea pentru multi crestini, in aceea zi. Chiar si pentru acei crestini sau mai bine spus, in special pentru acei crestini, care astazi sunt foarte multumiti de starea lor in care se gasesc. 
Oare cat de mirati vom fi noi, auzind aceasta amenintare?
Cuvintele acestea nu sunt adresate doar Bisericii din Laodiceea, ele sunt valabile pentru toti acei care traiesc intr-o asemenea stare. Mi-amintesc o vorba, a noastra a romanilor, "stai cu fundul pe doua scaune".Cam asa este si starea multor crestini din ziua de azi, iar aceasta defineste "starea de caldicel".
Vrem si cu Dumnezeu, insa nu putem renunta la lucrurile din lume definitiv sau "nu la toate". Dumnezeu nu Isi imparte slava cu nimeni, spune prorocul Isaia "Căci cum ar putea fi hulit Numele Meu? Nu voi da altuia slava Mea".
 
Cand Dumnezeu i-a dat porunca lui Avraam sa plece din tara lui, va mai amintiti ce i-a zis?
Ieşi din ţara ta, din rudenia ta şi din casa tatălui tău şi vino în ţara pe care ţi-o voi arăta.  
Geneza 12:1
Ieşi din ţara ta, din rudenia ta şi din casa tatălui tău . Ce face Avraam?
Asculta de Dumnezeu, insa nu in totalitate. El  face asa cum i-a zis Dumnezeu insa nu pleaca doar cu Sarai, ci ia cu el pe nepotul lui, Lot. 
De fiecare data cand Dumnezeu ne cere ceva, ne gasim noi putin mai "destepti" si facem, insa niciodata nu facem exact asa cum ne cere, ci mai completam ceva, fie ca punem ceva pe langa sau luam, ca si cum Dumnezeu este putin uituc si a omis sa faca si aceea precizare "marunta" (zicem noi), si-atunci avem noi grija sa facem totul "perfect". Insa Dumnezeu nu negociaza cu nimeni, iar "acele mici" amanunte complementare ne pot costa scump.
Uitam, ca pe langa faptul ca,
„Domnul Dumnezeu este un Dumnezeu plin de îndurare şi milostiv, încet la mânie, plin de bunătate şi credincioşie..." Exod 34:6,  Dumnezeul nostru este „un foc mistuitor” Evrei 12:29
Cum ar fi daca am lua acest avertisment, "am să te vărs din gura Mea" cu maxima seriozitate?
Cum ar fi daca bisericile noastre ar fi azi in clocot pentru Domnul?
Cum ar fi daca noi, personal am fi in clocot pentru Domnul, la servici, acasa, printre vecini, in societate, etc?

 
Doamne ajuta-ne sa parasim aceasta stare de "caldicel" in care ne complacem atat de mult si de-atata de mult timp, si lasa Duhul Tau cel Sfant sa  inunde fiinta noastra, iar noi sa ne topim sub puterea Ta cea Sfanta.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu