Versetul zilei

30 decembrie 2012

Hrana ta zilnica !

30 Decembrie Iosua 24.6-15
Dacă ne-am recunoscut printre aceşti mizerabili întâlniţi „dincolo de râu", slujind idolilor acestei lumi, acum recitim şi admirăm ce a făcut pentru ai Săi Dumnezeul „care este bogat în îndurare" (Efeseni 2.4...). Pentru că vom sonda profunzimile harului lui Dumnezeu numai în măsura în care vom înţelege la ce punct aveam nevoie de el.
Mesajul de rămas bun al lui losua faţă de popor ne face să ne gândim la cel al lui Pavel către bătrânii din adunarea din Efes (Fapte 20.17 ...). Apostolul credincios aminteşte şi el de harul şi de puterea lui Dumnezeu care dau o moştenire tuturor sfinţilor (Fapte 20. 32). El subliniază responsabilitatea ce decurge din aceasta şi îndeamnă să ia seama, să vegheze ... (Fapte 20.28, 31). Şi poate invoca propriul său exemplu: el 1-a servit pe Domnul (v. 19) şi n-a avut altă dorinţă decât să sfârşească lucrarea primită de la El (v. 24).
Aceasta este şi concluzia lui losua. Slujba sa pare încheiată.
Cu toate acestea, el declară dintr-o neclintită decizie a inimii: „eu şi casa mea vom sluji Domnului". Iosua vorbeşte în numele familiei sale.
Oare acest „eu şi casa mea vom sluji" nu răspunde într-o manieră cu totul naturală la „vei fi mântuit tu şi casa ta" din Fapte 16.31? Credinciosul şi cei din casa lui sunt mântuiţi pentru a sluji.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu