Versetul zilei

31 decembrie 2012

Vise, planuri....

La fiecare inceput de an, fiecare dintre noi am facut un plan sau mai bine zis ne-am propus cateva ganduri sau dorinte care am dorit sa  ni se implineasca. Fiecare din noi am faurit  vise la inceputul anului 2012 si  am  dorit ca ele sa devina realitati in cursul anului.Poate unii am dorit o sotie sau un sot de vis, am dorit un concediu de vis, am dorit un apartament sau o casa de vis, am dorit o masina de vis sau multe alte dorinte firesti.
Unele din acestea poate sau implinit, unele poate ca nu, dar indiferent de implinirile sau neimplinirile din acest an, inteleptul Solomon scrie in cartea Proverbelor:
"Cu mine este bogatia si slava, avutiile trainice si dreptatea"
Cu Dumnezeu sunt bogatiile trainice!
De regula noi, oamenii cautam impliniri materiale si pamantesti, dar uitam ca acestea nu pot fi implinite daca nu sunt binecuvantate de Domnul.

O sotie buna...este un dar de la Domnul, spune Solomon in  Prov.19:14, iar in Psalmul 127:1, David spune: "Daca nu zideste Domnul o casa, degeaba lucreaza cei ce o zidesc"
Urmeaza un nou an, poate faci aceleasi planuri in inima ta dragul meu cititor.
Vreau sa iti amintesc un singur lucru: fara Dumnezeu nu vei avea nici izbanda si nici  binecuvantare. 
"Binecuvantarea Domnului imbogateste..." Proverbe 10:22
Care este planul tau pentru 2013?
Il ai pe Dumnezeu inclus in planurile tale?
Dumnezeu asteapta un raspuns.....nu amana ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu