Versetul zilei

3 iulie 2011

Orice lucru se plateste odata !

Astazi....am invatat o lectie foarte buna!
...si chiar la biserica a fost un mesaj foarte bun....multi credem ca Dumnezeu nu este chiar asa de chitibusar...si nu este chiar atat de nemilos..daca pot sa ii spun asa.
   Undeva,un frate a stat de vorba cu pastorul din biserica,si  l-a intrebat daca o viata intrega  a facut ce este bine....dar a mai avut si el ca tot omul si momente  in care a cazut de pe cale...si poate cateva minute de neveghere...
    -Crezi  ca Dumnezeu e chiar asa de rau.....? crezi ca ma va judeca pentru cateva minute ...? nu tine cont de toti anii mei in care am stat pe calea LUI...?....ce sunt minutele acelea...in comparatie cu toti anii mei in care l-am slujit?
   Pastorul il privi lung,dupa care ii raspunse:
   -DA...DUMNEZEU TE VA JUDECA ,pentru ca El nu te va judeca pentru anii in care l-ai slujit...ci pentru acele minute vei sta in fata Lui la judecata !

  Cam asa am patit si eu azi.....Veneam de la biserica,linistita,viteza legala...fara sa incalc regulile.Am oprit la un magazin sa isi i-a copilul ceva...dupa care m-am urcat din nou la volanul masinii....dar am inceput sa calc acceleratia.....si  asta in conditiile in care mai aveam 500 m pana acasa....
De ce....????nici eu nu stiu.... poate ca sa invat o lectie ....
Pana acolo am condus precaut....tot drumul....dar aproape de casa....am lasat regulile  de o parte si  in 500 de metri ,am incalcat 4 reguli...majore.Bineinteles....atunci a trebuit sa apara si politia....ca sa vada tot...
.
  M-au oprit...au verificat actele...si bineinteles mi-au spus  daca stiu ce   am fost oprita.....
Normal ca stiam......!!!
Este lesne de inteles ce a urmat....dar multumesc lui Dumnezeu ca am gasit niste oameni intelegatori si nu mi-au luat carnetul...dar pedeapsa tot am primit....
......este exact ceea ce spuneam.....
Ce folos ca am condus precaut tot drumul?....Nu au putut tine cont si ei.....de lucrul acesta...?
 NU.....
 Eu am fost pedepsita pentru acele sute de metri in care am incalcat regulile !!!!!

Daca pentru asta am platit amenda......ca sa invat mai bine lectia.....atunci ii multumesc Domnului !

5 comentarii:

  1. MI-ESTI ASA DE ...DRAGA!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...multumesc..(anonim)...o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. E adevarat ca Dumnezeu este plin de mila , dar este si drept, asa ca vom da curand socoteala....
    Cu imbratisari sfinte de la Vrancea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da Elena...de-asta trebuie sa avem mare grija ....si ma rog Domnului sa nu cedam nici o clipa...pentru ca ....o clipa de neveghere ...si ne pierdem VESNICIA !...
    Intr-adevar...este foarte greu...dar NU IMPOSIBIL!

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim.....crezi ca am ghicit cine esti...?????...:)))

    RăspundețiȘtergere