Versetul zilei

6 iulie 2011

MULTUMESC TATA !

      Faptul ca exist in aceasta lume nu  a fost alegerea mea si nici nu cred ca a fost ideea mea.Nici faptul ca acum sunt in viata  nu se datoreaza  vreunui merit deosebit al meu....faptul ca EXIST a fost ideea ALTCUIVA si  faptul ca respir, la fel. Toate acestea sunt darul lui  DUMNEZEU pentru mine...si repet nu am nici un merit..si asta ma uimeste...Dragostea LUI  neconditionata pe care mi-o arata  si in continuare....
     La fel  beneficiezi si tu de acelasi dar ca si mine.
   Nimeni nu gandeste ca mine...ca tine,nu simte,nu se manifesta asa cum o fac eu ...si nici cum o faci tu.Nimeni nu zambeste ca mine...nimeni nu zambeste ca tine.
Zambetul nostru este unic !
De fapt suntem unici !!!!
Nimeni nu vede cerul cum il vezi tu si nimeni nu stie ce stii tu... fata ta nu o mai are nimeni pe acest pamant si ochii tai ii ai doar tu...esti unic pe intreg globul...atat tu cat si eu.
    EL ne-a creat dupa chipul si asemanarea SA.Noi nu suntem  rodul unei intamplari  ci suntem rodul DRAGOSTEI LUI,suntem un gand al Lui Dumnezeu si inca unul genial!!!!!
   
    Mi-a placut mult in aceasta seara la biserica  momentele in care fiecare a adus lauda si multumire lui Dumnezeu in mod special.Un motiv sau poate mai multe....intr-adevar foarte greu..pentru ca sunt zeci de mii si de fapt...TOTUL i se cuvine  doar LUI.
   Au fost momente unice....momente in care de la cel mai mic ...pana la cel cu par carunt..TOTI am avut motive speciale de multumire si lauda la adresa lui Dumnezeu.

   Asemenea momente te ajuta sa realizezi ca DOAR DATORITA LUI....esti ceea ce esti !!!!
             Multumeste-i dar  si tu pentru toate acestea!!!
                          Thank you ,Lord!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu