Versetul zilei

4 iulie 2011

Prietenul meu...

PRIETENIA......!!!!!
....un cuvant pe care il rostim foarte usor....dar pe care multi dintre noi nu ii inteleg adevaratul sens al cuvantului.A fii prieten cu cineva ..inseamna mai mult decat a te cunoaste cu aceea persoana, mai mult decat a sta de vorba sau a iesi la o cafea....
Prieten adevarat insemna mult mai mult.....si sincer ma intreb daca mai exista asa ceva....???
Eu zic ca da....!!!!
....atata timp cat oferi si tu la randul tau sincer  acest lucru, atata timp cat esti in stare sa te sacrifici in anumite situatii pentru un prieten,sa renunti la tine...chiar daca uneori este in dezanvantajul tau ...doar pentru a-ti ajuta prietenul,atata timp cat oferi ajutor fara a astepta in schimb nimic...atunci poti beneficia si tu la randul tau de o prietenie sincera.
 Oferi dragostea ta neconditionata,oferi  timpul tau,oferi totul...fara sa astepti nimic in schimb!!!!!

Avem timp pentru toate. Să dormim,să alergăm în dreapta şi în stânga,
să regretăm ce-am greşit şi să greşim din nou,
să-i judecăm pe alţii şi să ne absolvim pe noi înşine,
avem timp să citim şi să scriem,
să corectăm ce-am scris, să regretăm ce-am scris,
avem timp să facem proiecte şi să nu le respectăm,
avem timp să ne facem iluzii
şi să răscolim prin cenuşa lor mai târziu.
Avem timp pentru ambiţii şi boli,
să învinovăţim destinul şi amănuntele,
avem timp să privim norii, reclamele sau un accident oarecare,
avem timp să ne-alungăm întrebările,
să amânăm răspunsurile,
avem timp să sfărâmăm un vis şi să-l reinventăm,
avem timp să ne facem prieteni, să-i pierdem,
avem timp să primim lecţii şi să le uităm după-aceea,
avem timp să primim daruri şi să nu le-nţelegem.
Avem timp pentru toate.
Nu e timp pentru puţină tandreţe.
..spunea Octavian Paler
       Un prieten e o persoana care stie totul despre tine…..
si totusi te iubeste asa cum esti...cu calitati si cu defecte .





3 comentarii:

  1. -...prietenii mei râd de mine, dar eu mă rog lui Dumnezeu cu lacrimi,("Iov")
    -Plânge amarnic noaptea, şi-i curg lacrimi pe obraji. Nici unul din toţi cei ce o iubeau n-o mângâie; toţi prietenii ei au părăsit-o("Ieremia")
    -Voi sunteţi prietenii Mei, dacă faceţi ce vă poruncesc Eu.("Isus din Nazaret")
    -Nădăjduiesc să te văd în curând, şi atunci vom vorbi gură către gură. Pacea să fie cu tine. prietenii îţi trimit sănătate...("ap.iubirii-Ioan")
    -este un prieten care ţine mai mult la tine decât un frate. -("Solomon")

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...ce interesant.....Multumesc "Maranata"..fii binecuvantat de PRIETENUL NOSTRU ISUS

    RăspundețiȘtergere