Versetul zilei

4 ianuarie 2013

A mai trecut un an !

A mai trecut un an!!!
Multi spun ca nu e bine sa privesti in trecut, ci numai inainte cu speranta. 
Eu as prefera sa imi fac o mica analiza a vietii mele in anul 2012. 
Sa privesc binecuvantarile si incercarile prin care am trecut. Sa vad dorintele pe care le-am avut si in acelasi timp sa imi vad si  neimplinirile. Cu siguranta fiecare dintre noi am avut si asa ceva, iar pentru toate aceste neimpliniri trebuie sa exista si o cauza.Cred ca acest lucru ar fi bine sa il facem cu toti....sa privim in urma.
Privind la  unul din oamenii lui Dumnezeu IOV, imi vad  una din marile mele neimpliniri.
Iov 1:1-5
Era în ţara Uţ un om care se numea Iov...
...... 
 Şi, după ce treceau zilele de ospăţ, Iov chema şi sfinţea pe fiii săi: se scula dis-de-dimineaţă şi aducea pentru fiecare din ei câte o ardere de tot. Căci zicea Iov: „Poate că fiii mei au păcătuit şi au supărat pe Dumnezeu în inima lor.” Aşa avea Iov obicei să facă....."
....ceea ce eu nu am facut de fiecare data..sau nu constant si cu perseverenta.

Ne intrebam de multe ori, de ce oare  multe din rugaciunile noastre nu au primit raspuns?
Nu am primit pentru ca nu am facut ceea ce facea Iov... se scula dis-de-dimineaţă şi aducea pentru fiecare din ei câte o ardere de tot.
Suntem la primii pasi in noul an...
E momentul de a lua exemplul lui Iov, si alaturi de Iov, Scriptura ne arata si alti oameni care au ridicat altare in fiecare zi.

Dar ce inseamna a ridica altar...?
Prin harul lui Dumnezeu, voi incerca maine sa vedem insemnatatea si beneficiile altarului.
Pana atunci fiti binecuvantati !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu