Versetul zilei

26 martie 2014

Sfat pentru a birui furtuna!

Chiar daca cerul este senin, pot aparea furtuni, asa pe neprevazute. Nu demult a fost o zi asemanatoare.
M-am trezit dimineata, soarele stralucea pe cer, se anunta o zi splendida, insa la scurt timp cerul s-a intunecat iar norii s-au inegrit pe cer.Vantul a inceput sa sufle cu putere si stropii mari brazdau cerul in lung si-n lat.
Zorii zilei nu prevesteau nimic din toate acestea, dar stiind ca  eram pregatita sa infrunt furtuna, nu mi-am facut nici un fel de grija, pentru ca in fiecare dimineata cand plec indiferent ca este soare, eu port umbrela, indiferent cat e cerul de frumos, la plecare inchid toate geamurile casei. Asa ca, am putut sta linistita, doar privind.
La fel si in viata spirituala, poate ca acum totul este bine si toate lucrurile par a fi pe fagasul normal, insa incercarile pot aparea cand te astepti mai putin.Daca nu esti pregatit, vei fi rapus si zdrobit. Chiar daca ne-am predat viata in Mana Domnului, El nu ne-a promis doar cer senin, doar flori pe cale, din contra ne-a si avertizat, "In Imparatia Mea veti ajunge prin multe necazuri", insa ne-a promis ca nu ne va lasa.
David spune in Psalmi 115:11
Cei ce vă temeţi de Domnul, încredeţi-vă în Domnul! El este ajutorul şi scutul lor.
iar in Psalmi 119:114
Tu eşti adăpostul şi scutul meu; eu nădăjduiesc în făgăduinţa Ta.
Este o fagaduinta a Lui pentru noi.

     Nu Il cunosti pe Domnul? Fii intelept, cauta sa-L cunosti pe El si fa din Dommul adapostul tau ca sa poti birui furtuna. El vrea sa iti fie scutul tau in vreme de nevoie.
Psalmi 18:2
Doamne, Tu eşti stânca mea, cetăţuia mea, izbăvitorul meu! Dumnezeule, Tu eşti stânca mea în care mă ascund, scutul meu, tăria care mă scapă şi întăritura mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu