Versetul zilei

28 martie 2014

Marian Mocanu - Tu Ma Ridici

                        )

2 comentarii:

  1. Da! mai exista o sansa!, acest blog mi-a facut o impresie buna. Dar se pare ca doar atat, mai mult se pare ca toti sunt curajosi si viteji dar la o adica toti mor de frica! Toti vorbesc pe blog frumos dar nici unul nu este curajos!
    Sunt Radu, am publicat mai mult de o gramada de artikole, care nu sunt doar apa distilata, este totul real, si este parte din partea vieti mele. Totul este real ce am scris, si nimic nu e fictiune sau minciuna. Stiu exact ce am scris, si stiu si de ce. Pentru ca este realitatea adevarata.
    Am trait 25 de ani in tara acea pagana. si trebuia sa evadez int-o forma incredibila, izgonit pe o distanta de 1000 km. nürnberg / Romania, bineiteles intr-o forma incredibil de crezut si greu de justificat. Dar exista si dovezi in alte privinte, despre modul in care am fost tratat de pagani.
    Crede-am ca banatenii au mai mult curaj, credeam ca vei avea curajul sa afisezi acele comentarii ale mele, dar se pare ma-m inselat.Persoana care stie aproape tot, de care m-am indragostit, a afisat mult mai mult decat tine. Ea a avut mai mult curaj pana acum, dar ea este mult mai departe, eu am ales acest blog pentru ca mi-ai facut o impresie buna si pentru ca ma aflu momentan in Timisoara, fiind tot un Banatean Inascut.
    Daca ai primit putin mai mult curaj, te rog sa afisezi tot ceea ce ti-am transmis pe propria mea raspundere. Mai sunt si multe altele comentarii, si mai sunt si alte lucruri foarte ciudate pe care daca doresti si ai atata curaj am sa ti l-e transmit, altfel voi ramane doar cu o parere de rau.

    O seara frumosa!

    L. Radu

    Imi

    RăspundețiȘtergere
  2. Ptr. d-l Radu !
    Nu cred ca se poate spune de lipsa de curaj. Da, am primit toate mesajele dumneavoastra le-am citit cu mare atentie, insa cred ca nu aveau nici un fel de legatura cu postarea mea, si in al doilea rand aceste mesaje au fost scrise doar din dorinta de a va descarca sufletul de toate lucrurile "nu placute prin care a-ti trecut". Sincer, imi pare rau prin ce a-ti trecut, insa va comunic inca o data, blogul meu are cu totul si cu totul alt scop. Cu multumiri pentru intelegere!

    RăspundețiȘtergere