Versetul zilei

29 martie 2013

Crucea care ne-a salvat !

Zilele acestea, crestinatatea catolica comemoreaza una dintre cele mai importante sarbatori ale crestinatatii, invierea Domnului Isus. Intrand in aceste sarbatori sfinte, nu poti sa nu te duci cu gandul la toata suferinta de care a avut parte Fiul lui Dumnezeu, Fiul Isus Hristos.
In urma cu mii de ani, Mantuitorul a trebuit sa indure  cea mai cruda suferinta care a existat vreodata, si sa treaca prin cea mai mare umilinta, CRUCEA.
Inainte de a urca pe cruce, Fiul si-a rugat Tatal, daca este cu putinta sa Il scuteasca de toate aceste suferinte, dar nu a fost cu putinta. Cu inima sfasiata de durere, Tatal Isi abandoneaza Fiul.Cred ca este cel mai dureros moment, atat pentru Tata, cat si pentru Fiu. Cel mai dureros portret !
Dumnezeu Isi paraseste Fiul si Fiul  simte durerea din inima, fiind parasit !
A trebuit sa Il trimita din Slava Ceresca, pentru mine si pentru tine, de dragul tau si de dragul meu, ca sa putem fi iertati de pacate.
Ce merit am eu...?
Eu, care meritam pedeapsa, sa primesc gratierea? De ce...?
Pentru ca m-a iubit !
Crucea, locul in care Isus a fost pedepsit fara ca sa aibe vreun cusur. 
Crucea este locul in care sangele LUI a spalat orice vina, fie ea cat de mare.Nimeni nu se poate mantui si nu poate primi mantuirea decat trecand pe la cruce si insasi crucea este dovada incontestabila ca nu putem face acest lucru singuri. Multora, crucea pare o nebunie, dar pentru cei care au inteles pretul platit la cruce, crucea este locul unde noi am renascut.
Doamne iti multumim pentru crucea purtata, multumim ca prin sangele varsat la cruce, am primit iertare, multumim ca ai acceptat sa fii umilit,
 multumim pentru  sacrificiul facut.
Doresc sarbatori binecuvantate, celor care in aceste zile  sarbatoresc invierea Domnului.
Trecand pe la cruce, pacea si bucuria sa va inunde inima.
Sarbatori binecuvantate !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu