Versetul zilei

2 februarie 2013

O noapte binecuvantata !

Eu ma culc si-adorm în pace
Caci Tu, Doamne ma veghezi.
Când suspin în miez de noapte
Si cu lacrime sub pleoape,
Tu, Isus ma cercetezi.

Puii de lei striga de foame
Dar eu linistit adorm.
Caci Te am pe Tine, Doamne
Lânga mine-n orice vreme
Si-mi dai pâinea ca prin somn.

Mai presus de-orice faptura
Cu iubire m-ai creat.
Mi-ai dat sfânta-nvatatura
Si-o cântare noua-n gura
Sa Te laud Doamne, ne-ncetat.

Mi-ai dat slava îngereasca
Mi-ai dat Duh, din duhul Tau.
Sunt a cerului mireasa
Preotie-mparateasca
Sunt din neam de Dumnezeu.

Toti cei ce se-ncred în Tine
Si se-ascund la umbra Ta
Vor avea blesug de pâine
Nu vor fi dati de rusine
Caci de grija, Tu porti.

Fii laudat o Doamne mare
Pe vecie înaltat
Tu dai florilor culoare
Tu-i dai câmpului splendoare
Sa fii binecuvântat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu