Versetul zilei

19 aprilie 2016

Intreaba-L si asteapta!

Lot şi-a ridicat ochii şi a văzut că toată Câmpia Iordanului era bine udată în întregime... 
Geneza 13:13
De multe ori am stat si m-am gandit la alegerea pe care a facut-o Lot...
Ce alegere...!!!
Totul parea extraordinar si privelistea pe care o avea Lot in fata sa,  intr-adevar era minunata. N-aveai cum sa nu faci aceasta alegere, mai ales daca ti s-a dat libertatea de a alege.
Numai ca citind continuarea vedem ca in ciuda faptului ca parea CEA mai buna alegere, a fost cea mai gresita alegere pe care a putut sa o faca.
Cred ca daca l-ar fi intrebat pe Dumnezeu ce sa faca, lucrurile erau total diferite, pentru ca Domnul nu ne lasa fara calauzire atunci cand vrem sa umblam in voia Sa.
De cate ori nu am fost si noi pusi in fata unor alegeri? De cate ori nu ni s-a dat sansa sa alegem poate ceva dintre doua lucruri sau alegeri total opuse, unul aparent bun si unul aparent rau? De cate ori nu am ales ceea ce ne-a izbit ochiul? 
Privind fiecare in urma vietii noastre si uitandu-ne la momentele in care am avut de facut alegeri...oare au fost intotdeauna cele mai perfecte alegeri?
Cred cu tarie ca cele mai perfecte alegeri au fost facute atunci cand am stat inaintea Domnului si l-am intrebat. Personal in viata am dat gres in toate alegerile in care am hotarat singura si in care am ales ceea ce izbea ochiul, insa atunci cand am hotarat sa nu mai fac nimic fara a-L intreba...toate alegerile mele au avut succes, chiar daca unele din ele pe moment n-au fost intelese nici macar de mine, daramite de cei din jurul meu. Noi suntem prea limitati in a vedea peste ani si caile pe care mergem poate par a fi bune, insa Singurul care cunoaste viitorul este Domnul, de-aceea si versetul din Psalmul 37 "Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, încrede-te în El, şi El va lucra.." e demn de luat aminte.Cand spune ca El va lucra, este clar ca va lucra spre binele nostru. Dumnezeu rasplateste fidelitatea!
Nu stiu ce alegeri iti stau in fata dragul meu cititor, insa stiu un singur lucru si te pot asigura, "daca pui alegerea ta inaintea Domnului si astepti raspunsul Lui" n-ai cum sa dai gres.
Da, poate ai pus inaintea Domnului cauza ta, insa a-I spune Domnului si a actiona fara a avea raspunsul, este pura informare, cu toate ca Domnul le stie pe toate si nu are nevoie de informarea mea sau a ta.
Intreaba-L si asteapta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu