Versetul zilei

14 aprilie 2016

Doar o picatura...

Ne apropiem de o mare sarbatoare, invierea Domnului Isus. Toti sarbatorim, insa nu pentru toti are aceeasi insemnatate. Unii chiar inteleg esenta acestei sarbatori, pentru altii in schimb e doar un moment prielnic de a impartasi cu cei dragi cadouri, vizite, etc.
Dar pentru ca tot vorbim de cadouri...carui om nu-i place sa primeasca cadouri? 
Unora le place sa si daruiasca, insa de primit cred ca tuturor ne face placere. Eu una recunosc ca imi place sa ma bucur  de micile atentii sau daruri pe care le primesc, fie doar o floare. Dar, cred ca in general toti ne bucuram atunci cand primim un dar.
Omul se bucura chiar si de cele mai marunte daruri, dar stiti ce este interesant...?
Exista un Dar pretios, dar foarte putini sunt interesati sa-l primeasca si foarte putini se bucura atunci cand intra in posesia lui, cand intra in relatia cu El.
Hristos este darul lui Dumnezeu pentru noi !
De ce oare omul nu accepta Acest DAR?

Isus este Singurul care face aceea legatura dintre noi si Dumnezeu. Nimeni nu vine la Tatal decat prin Mine....El este puntea.
Domnul Isus s-a dat ca jertfa la Calvar pentru pacatul meu si al tau. Prin Sangele Sfant care a curs pe lemn am capatat iertarea pacatelor si totodata am primit mantuirea.
Ma intreb daca nu ar fi existat aceasta jertfa, cum am fi putut plati noi vina pacatelor...?
Am avut atatea pacate si inca duc o lupta fantastica si azi ca sa nu mai pacatuiesc, si uneori nu reusesc sa  biruiesc asa cum Scriptura o cere, insa slava Domnului ca prin Sangele Lui am libera trecere inaintea Tronului lui Dumnezeu.
Eu am primit oferta lui Dumnezeu, am primit Darul Divin, tu ce faci?
Accepti si te bucuri de darul lui Dumnezeu sau preferi si te bucuri mai mult de o cutie inpachetata atragator care ti se ofera?
Toate darurile din lume si indiferent ce diamante primim, nimic nu se compara cu picatura de sange cazuta pe lemnul crucii la Golgota.
Si astazi avem atata nevoie de acel strop...
Un singur strop si stiu ca are putere sa ma curateasca de orisice pacat...
Doamne, lasa te rugam inca o picatura...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu