Versetul zilei

30 martie 2015

Traiesc in lume, dar nu sunt ca lumea!

Astazi mi-am pus un timp deoparte sa stau de vorba cu mezinul meu, incercand sa aflu cat mai multe din viata de la scoala, cu colegii, cu profesorii sau cu alti copii din alte grupuri pe unde mai merge la diferite activitati.
Stand de vorba si povestindu-mi cam ce este in mijlocul colegilor de scoala, mi-am dat seama  ca generatia aceasta este o generatie expusa parca mai mult ca oricand pericolului de a cadea atat de usor prada celui rau. 
Cu toate acestea este o generatie carora Dumnezeu le cere sa fie ALTFEL intr-o lume care zace in intuneric si atat de cuprinsa de pacat. Dar pe masura ce ne adanceam in subiect vedeam in el o lipsa de putere, o neputinta de a fi ALTFEL decat ceilalti, desi dorinta avea.
Asa cum am putut eu si cat mi-a descoperit Domnul incercam sa-i explic ca desi pare imposibil, totusi este cu putinta. 
Pot totul in Hristos! De ce...? Pentru ca EL si numai El ma intareste!
 
Dragul meu tanar sau batran, cred ca indiferent de varsta, toti ne confruntam cu aceasta neputinta in noi. Neputinta de a fi diferiti de cei din jurul nostru. Diferit fata de colegul tau de scoala, fata de vecinul de bloc, diferit fata de cei de pe strada, diferit fata de cei care nu sunt Copii ai lui Dumnezeu.
Intr-o lume caruia ii place intunericul, tu sa-ti doresti sa fii lumina!
Intr-o lume corupta, tu sa-ti doresti sa fii cinstit!
Intr-o lume care traieste in minciuna, tu sa-ti doresti sa spui doar adevarul!
Intr-o lume plina de rautate, tu sa-ti doresti sa fii mai bun! 
Intr-o lume plina de ura, tu sa-ti doresti sa iubesti!
De fapt la baza acestora sta in primul rand "dorinta si alegerea ta". 
Da, te lovesti de neputinta, insa daca ai dorinta si vointa, Dumnezeu iti da si puterea necesara de a fi ALTFEL.
Dar, oare este cu putinta sa fii ALTFEL intr-o lume plina de faradelegi?  
 
Haideti sa ne gandim la pestii care traiesc in apele marilor sarate.
A-ti mancat vreodata vreun peste sarat, dar fara sa fie sarat in bucatarie, ci pur si simplu sarat de la apa marii?
Eu nu!
Desi apa unde traiesc este foarta sarata, totusi pestele ramane acelasi peste cu carne frageda si nesarat la gust.
Tot asa este si cu crestinii nascuti din nou. 
 Lumea in care traim este o cloaca mizerabila si plina de pacate, si se pare ca pe masura ce se apropie vremea sfarsitului, mizeria si pacatul este tot mai mare, si chiar printre cei care poarta numele de crestin
Dar cu toate acestea, TU poti fi diferit fata de cei din jurul tau, fata de cei care nu-L cunosc pe Dumnezeu doar daca esti un crestin autentic, un crestin adevarat.
In rugaciunea Sa, Domnul Isus spune: "Ei nu sunt din lume, după cum nici Eu nu sunt din lume"
 (Ioan 17:16).
Iata ca desi traim in lume, se poate prin Domnul sa nu fim ca cei din lume!
Doamne ajuta-ma sa fiu ALTFEL !
 
 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu