Versetul zilei

21 noiembrie 2014

Cand vei aduce izbavire?

Atunci cand tu intinzi paine si primesti in schimb pietre, continua sa dai paine, dar de data aceasta foloseste-ti cu ambele maini!
Atunci cand te rogi in taina pentru o persoana, iar ca raspuns la rugaciune primesti jigniri continua sa te rogi si mai mult, dar de data aceasta iti iei si zi de post!
Atunci cand tu binecuvintezi si in schimb primesti blesteme, binecuvinteaza-l si mai tare!

Dumnezeu asculta rugaciunile si mai mult aduce si izbavire.
Ps.34:4
Eu am căutat pe Domnul, şi mi-a răspuns: m-a izbăvit din toate temerile mele.
Poate ca iti pui intrebarea, cand ? Cand, Doamne vei aduce izbavire? 
Eu am gasit raspunsul: 
 „Atunci când va veni vremea hotărâtă”, zice Domnul, „voi judeca fără părtinire"
Ps. 75:2 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu