Versetul zilei

21 noiembrie 2014

Vreau sa devin si sa raman copil!

„Adevărat vă spun că, dacă nu vă veţi întoarce la Dumnezeu şi nu vă veţi face ca nişte copilaşi, cu niciun chip nu veţi intra în Împărăţia cerurilor"
Matei 18:3

Cati oare nu dorim sa ajungem in Imparatia lui Dumnezeu?
Cred ca, TOTI vrem acest lucru.
Insa Biblia pune o conditie: "dacă nu vă veţi întoarce la Dumnezeu şi nu vă veţi face ca nişte copilaşi, cu niciun chip nu veţi intra în Împărăţia cerurilor"
In viata de credinta fiecare am avut un inceput si cu siguranta, daca a existat  realmente o nastere din nou, atunci am avut si aceasta experienta in care ne-am simtit ca niste copilasi. 
Am iubit neconditionat si-am ajutat fara sa asteptam ceva in schimb, am facut bine fara sa asteptam vreo rasplata, ne-am rugat, am plans, am simtit unii pentru altii, fara sa ne spuna cineva ca trebuie sa facem acest lucru, pur si simplu, asa ne-a indemnat inima. Am trait toate acestea sentimente, aidoma ca un copilas.
Pe masura ce am capatat vechime pe calea credintei, treptat, treptat am inceput sa inabusim cate o pasiune, iar mai apoi a inceput sa se stinga rand, pe rand.
Am lasat-o mai moale cu ajutatul, ca "doar n-om fi doar noi", am renuntat sa-i mai amintim in rugaciune pe cei de langa noi, pe frati, surori, prieteni, pe motivul ca, "doar nu citim pomelnicul", am renuntat sa mai facem atata bine, pentru ca "in schimb am primit doar rau", si uite-asa ne-am maturizat, ca doar n-o sa ramanem copii.
Acum maturizarea spirituala este buna, insa inima trebuie sa ramana ca cea a unui copilas. 
Pentru a intra in Imparatia lui Dumnezeu, Scriptura ne spune ca trebuie sa devenim, CA  niste copilasi, insa nu este suficient, trebuie sa si continuam in starea de umilinta si de sinceritate  ca cea a unui copilas.
Numai asa vom putea progresa pe calea credintei si a Imparatiei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu