Versetul zilei

19 noiembrie 2014

Ramai in opozitie!

Nu ştiţi că cei ce aleargă în locul de alergare, toţi aleargă, dar numai unul capătă premiul? Alergaţi, dar, în aşa fel, ca să căpătaţi premiul!
 1 Corinteni 9:24 
Am citit fiecare dintre noi acest verset de multe ori si sunt convinsa ca de fiecare data, Dumnezeu ne-a vorbit din el  intr-un mod special. Nu stiu, poate imprejurarile in care ne aflam sau evenimentele prin care tocmai am trecut m-au facut sa inteleg ca, viata in sine este asemeni a unui maraton in care noi, suntem alergatorii. 
Fiecare din noi are o destinatie, chiar si cel mai debusolat om pe care il intalnim. Si el alearga spre ceva, chiar daca nu stie exact spre sau a pierdut  poate reperele, insa el alearga.
Ori a alerga fara o tinta, inseamna munca in zadar!
Nu am fost vreodata mare sportiva, insa imi amintesc ca in anii de generala , clasele V-VIII, nu mai retin exact in ce an, bineinteles asta se datoreaza faptului ca nu am primit nici un fel de premiu, dar am participat la etapa pe judet la un concurs de alergare.Imi amintesc ca dupa ce m-am inscris la acel concurs, mi s-au comunicat si regulile concursului.
Mi-a venit in minte aceasta amintire, tocmai pentru ca in mintea mea erau cateva intrebari.
Ce trebuie sa stim sau ce trebuie sa facem atunci cand ne-am inscris la un astfel de maraton?
Care sunt regulile sau cum trebuie sa alergam ca sa putem castiga premiul?
Un lucru este cert, reguli exista, iar ele trebuie respectate, asta daca vrem sa ramanem in cursa.
Dumnezeu ne-a lasat Cuvantul si in El sunt o multime de invataturi si de porunci care, daca sunt respectate si pazite ne pot face sa urcam pe podium si sa savuram momentele victoriei.
Ma uit in jurul meu cu tristete si durere spun, dar tot mai multi abandoneaza pista si parasesc cursa, tocmai pentru ca au hotarat sa nu respecte regulile si sa nu pazeasca poruncile date.
Ca si la un maraton propriu-zis, si in alergarea  catre cer, nu exista loc de negocieri, nu exista preferinte, nu exista relatii, acolo trebuie doar sa alergi si sa castigi.
Intr-adevar, intr-o lume in care valorile bune sunt inversate, si aici ma refer la toate valorile, fie ele morale sau spirituale, este foarte greu sa ramai credincios si fidel pana la capat, dar daca doresti premiul atunci, TREBUIE sa ramai statornic.
Crede, cand ceilalti se indoiesc!
Fa-ti planuri, cand ceilalti se-amuza!
I-a decizii, cand ceilalti amana!
Incepe, cand ceilalti taraganeaza!
Zambeste, cand ceilalti se incrunta!
Insista, cand ceilalti renunta!

Alearga in asa fel incat alergarea sa nu-ti fie zadarnica, alearga ca unul care-ti cunosti tinta, alearga ca unul care iti cunosti rasplata!
Premiul nu-l poate castiga decat acel care incepe, care da tot ce are si cel care nu renunta niciodata!
 Succes in alergare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu