Versetul zilei

30 martie 2011

O zi binecuvântată !!!!!


DA...şi astăzi vreau să îl  laud şi să îi mulţumesc, pentru că am toate motivele!!!!!
Unul dintre motivele principale este ca m-am trezit sănătoasă din somn  pentru a scrie aceste rânduri si a mă putea bucura de viaţă,iar un alt motiv bine întemeiat este că mi-a mai dat o şansă să mă pocăiesc de toate păcatele.
Faptul că trăiesc este doar mila şi îndurarea Sa !!!!

Şi tu dragul meu, beneficiezi de aceeaşi şansă ca şi mine,pentru că, altfel nu citeai aceste rânduri.
MULŢUMEŞTE-I  CĂ  AI  TOATE  MOTIVELE!!!!!!

Vă doresc o zi plină de bucurii alături de Domnul !!! 


5 comentarii:

  1. Cred că a avea parte de împlinirea unei promisiuni are de-a face cu a cunoaște caracterul Celui care a făcut promisiunea și a ajunge până acolo încât să nici nu mai conteze nimic decât El, cu sau fără promisiune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt alaturi de aceasta dumneavoastra in aceasta clipa trista si rece. Ma rog lui Dumnezeu ca El sa va mangaie! Eu cu umilele mele puteri va sunt alaturi! Nu va pierdeti nadejdea sau credinta! Nu va pierdeti sufletul curat si zambetul luminos! MAI EXISTA O SANSA! Sper sa o apuc si eu aceasta sansa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din suflet pentru toate incurajarile dumneavoastra.Conteaza enorm....stiu ca imi sunteti alaturi,va multumesc ,de-aceea ma rog lui Dumnezeu sa mai tina indurarea SA ,pentru dumnevoastra....pentru mine....si pentru toti acei care "MAI AU INCA NEVOIE DE O SANSA !"
    Fiti binecuvantat !!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mona, romani 8:28 este atat de special incat regretatul Petre D. il numea ,,o perna moale pentru un cap obosit,, si asa este.
    fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Kis...nu pot decat sa iti multumesc pentru ca mi-ai reamintit acest verset.Domnul stie intotdeauna ce este mai bine pentru fiecare dintre noi.
    Stau bazata pe promisiunile LUI...si ma incred in EL.

    RăspundețiȘtergere