Versetul zilei

1 aprilie 2011

Ai un material...?

     După cum bine observați....îmi doresc ca prin postările acestui blog să pot fi de folos Domnului , cât și tuturor celor care intră și parcurg aceste rânduri.
     Îmi doresc ca fiecare subiect să atingă inimi,atunci când ești zdrobit să poți citi un articol care să te ajute să te ridici din starea  în care ești,iar dacă ești bine dispus....și atunci să poți citi ceva glumeț și de bun gust.
     Îmi doresc să fie acest blog și un mijloc de comunicare unii cu alții, marturii care pot schimba vieți ,etc.În continuare am să  încerc să mențin aceeași linie,fără a introduce subiecte care pot duce la polemici nesfârșite.
    Este un blog creat de mine ,dar poate deveni un blog prin care să îi putem ajuta pe alții spiritual.

   Așa că...
....daca crezi ca ai un material  care merită atenția noastră și dacă vrei să îl faci cunoscut și altora.....nu ezita...contactează-mă pe adresa de email  monna_tabita@yahoo.com   și materialul va fi publicat.


             Har și Pace  de la Domnul Isus Hristos !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu