Versetul zilei

1 mai 2014

Supus sub autoritate!

Apoi Moise a ridicat mâna şi a lovit stânca de două ori cu toiagul. Şi a ieşit apă din belşug, aşa încât a băut şi adunarea, şi au băut şi vitele.
Numeri 20:11
Cu 40 de ani inainte de acest moment, Moise si-a luat autoritatea "in maini" si incerca sa-si ajute fratii evrei, omorand chiar un egiptean, numai ca autoritatea cu care s-a investit  nu era din partea lui Dumnezeu. Ori in aceste situatii izbanda nu este asa cum am vrea noi. Vine insa o vreme cand Dumnezeu il cheama pe Moise si ii spune, "iata te voi trimite..." Exod 3:10
Moise acum te trimit eu, pana acum ai mers tu, ii spune Dumnezeu.Si iata ca dintr-o data, Moise cel care a vrut sa fie aparatorul fratilor sai, iata ca acum tremura si ezita, "de ce eu Doamne"(Exod 3:11)
"Dute si negresit eu voi fi cu tine", zice Domnul, Exod 3:12.
 De data aceasta Moise pleaca in autoritatea lui Dumnezeu, si diferenta se vede, si este enorma.
Un egiptean este rezultatul lui Moise, insa rezultatul lui Moise trimis in autoritatea lui Dumnezeu este total diferit, "carele, calaretii si toata oastea lui faraon".  
Ce diferenta mare !!!!
 Numai ca se petrece totusi ceva. Desi perioada din pustiu a fost atat de oscilanta as putea spune, cand aduceau cantari de lauda, cand carteau, Dumnezeu in indurarea Lui aude strigatul poporului care inainta prin pustiu, cerand apa de baut. Stim ca drumul lor s-a prelungit timp de patruzeci de ani din cauza necredintei lor si ajung in pustiu si se opresc la Cades si nu au apa. Moise primeste un cuvant din partea lui Dumnezeu si-I spune:
„Ia toiagul şi cheamă adunarea, tu şi fratele tău Aaron. Să vorbiţi stâncii acesteia în faţa lor, şi ea va da apă. Să le scoţi astfel apă din stâncă şi să adăpi adunarea şi vitele lor.” De data asta Moise face cum vrea el si nu cum ii spune Dumnezeu.
"Moise a ridicat mâna şi a lovit stânca de două ori cu toiagul", a lovit si nu i-a vorbit.
Dumnezeu vede ceea ce a facut Moise, putea sa opreasca apa pentru ca nu au ascultat, insa nu o face, El da apa poporului insa Moise a fost pedepsit pentru ca a necinstit pe Dumnezeu in fata poporului, si iata ce ii spune Dumnezeu:
„Pentru că n-aţi crezut în Mine, ca să Mă sfinţiţi înaintea copiilor lui Israel, nu voi veţi duce adunarea aceasta în ţara pe care i-o dau.”

Adeseori in lucrarea la care suntem chemati o luam noi inaintea Domnului. Desi intentia noastra este buna, si tocmai din acest motiv ne grabim a lua decizii, dorim atat de mult slujirea respectiva incat nu mai avem rabdare sa primim raspunsul din partea lui Dumnezeu.Slujirea nu o putem face oricum ci ne trebuie un timp de pregatire si pregatirea o face doar Dumnezeu.In pregatirea aceasta El doreste sa sadeasca caracterul Lui in noi.
Vedem uneori lucratori care desi vorbesc foarte bine, totusi rezultatul nu este cel pe care-l asteptam si asta se datoreaza faptului ca nu merg in autoritatea lui Dumnezeu. Ori uneori sunt lucratori care nu fac altceva decat spun doua trei cuvinte in rugaciune si Dumnezeu face minuni prin ei. De ce...? Pentru ca acestia au fost investiti de Domnul.
Este bine ca orice lucrare pe care vrem sa o facem si orice slujire in care vrem sa intram, sa asteptam sa mergem insotiti de autoritatea lui Dumnezeu, numai asa vom avea izbanda, biruinta si vom fi placuti Domnului.
In Habacuc 2 spune, "m-am dus la locul meu de strajă şi stăteam pe turn ca să veghez şi să văd ce are să-mi spună Domnul şi ce-mi va răspunde la plângerea mea"
Am pus noi oare problema noastra inaintea Domnului? Cu siguranta, insa am si asteptat, am si vegheat sa vedem ce are sa ne spuna Domnul?
Daca cerem, Domnul ne va arata ce trebuie sa facem, ce trebuie sa schimbam, unde trebuie sa mergem, s.a.m.d. El ne arata, insa de noi depinde daca facem ceea ce ne cere, pentru ca nu intotdeauna cerintele Lui sunt in concordanta cu dorintele noastre.
Personal, eu Ii multumesc pentru ca mi-a aratat ce sa fac, ce sa schimb, acum ramane doar eu sa ma smeresc si sa accept Voia LUI, si nu-mi ramane decat sa ma supun chiar daca nu este usor.
Doamne ajuta-ma!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu