Versetul zilei

11 mai 2014

76 de persoane preocupate de mantuirea sufletului, botez Elim !

Isus a murit pentru mine, pentru tine si pentru intreaga omenire, insa nu toti aleg sa Il urmeze.
Eu L-am ales, tu L-ai ales si alaturi de noi inca 76 de suflete au ales sa-L urmeze astazi in apa botezului.
Astazi a fost  o mare bucurie in Biserica Penticostala  Elim Timisoara. 76 de persoane au incheiat legamant cu Domnul, dintre care 5 au fot botezati ieri acasa fiind nedeplasabili din cauza bolilor, iar ceilalti 71 astazi la biserica.
 A fost un moment deosebit ! 
Fiecare cu povestea vietii lor, cu marturia lor, fiecare  a avut in spate un trecut mai mult sau mai putin placut, insa Isus este Acela care a murit pentru fiecare si sangele Lui are puterea sa ne curateasca de orisice pacat.Au fost botezate familii impreuna, sot si sotie, sotii singure a caror sotii nu sunt intorsi la credinta, dar erau in sala prezenti cu lacrimi in ochi, insa au fost si sotii botezate ale caror sotii sunt intorsi la Domnul si ani de zile le-au purtat in rugaciuni. Au fost botezati copii ai caror parinti au varsat lacrimi amare atunci cand au plecat in lume, dar iata ca rugaciunile parintilor au fost ascultate si familiile au fost intregite astazi. 
Domnul este minunat si face mult bine, slava Lui!
Au fost botezati persoane care au avut parte de multa suferinta in viata, persoane paralizate care in ciuda incercarilor prin care Dumnezeu a ingaduit sa treaca, ei au ales sa-L slujeasca.
Toata gloria este a LUI!
Biserica s-a bucurat mult si, personal am retrait acel moment in care cu ani in urma, am spus si eu "DA".
Slava Domnului ca a avut indurare si dragoste pentru fiecare dintre noi, insa lacrimile pe care le-am varsat astazi au izvorat din inima si dorinta arzatoare a inimii mele, pe care stiu ca Domnul mi-o va indeplini, aceea dorinta de a-mi vedea si  eu copiii intr-o zi  imbracand aceasta haina alba.
El asteapta inca si doreste ca fiecare sa se intoarca la El si sa vina la pocainta.
Multumim Domnului ca in aceste vremuri in care tot mai multi stau departe de Dumnezeu, vremuri in care tot mai multi  sunt procupati de cele pamantesti, iata ca inca mai sunt persoane care inaintea tuturor lucrurilor, ei au cautat siguranta sufletului, au cautat ca sufletul sa le fie asigurat pentru vesnicie.
Cuvintele insa sunt de prisos in acest moment, iar daca aveti timp si puteti urmari acest eveniment o puteti face pe site-ul bisericii http://www.elim.ro/, imediat ce va fi postat in arhiva.
Vizionare placuta!
Ioan 3:16
Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu