Versetul zilei

14 ianuarie 2014

Vrei protectie? - Umblă înaintea lui Dumnezeu şi fii fără prihană !

Eu sunt Dumnezeul cel Atotputernic. Umblă înaintea Mea şi fii fără prihană"

Aceste cuvinte i le-a spus Dumnezeu lui Avram cand a incheiat un legamant cu el. Atunci numele sau a fost schimbat in Avraam si Dumnezeu i-a dat o fagaduinta:
"Nu te vei mai numi Avram; ci numele tău va fi Avraam; căci te fac tatăl multor neamuri.Te voi înmulţi nespus de mult; voi face din tine neamuri întregi; şi din tine vor ieşi împăraţi"
 Geneza  17:5-6
 Umblă înaintea Mea şi fii fără prihană....cum oare am putea umbla inaintea unui Dumnezeu Atotputernic?
  El-Shaddai, Dumnezeul  caruia nimic nu este prea greu, nimic nu este imposibil, la El totul este cu putinta.Atunci cand in jurul tau totul pare imposibil, la El toate sunt cu putinta.
Ca Dumnezeu sa isi poata implini fagaduintele pe care i le-a facut, Avraam  era  si el dator sa faca ceea ce  i-a cerut,"umblă înaintea Mea şi fii fără prihană".
Asemeni lui  Avraam, Dumnezeu  ne-a facut si noua mari promisiuni.
Isaia 43:1/b-2
„Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc, te chem pe nume: eşti al Meu. Dacă vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; şi râurile nu te vor îneca; dacă vei merge prin foc, nu te va arde, şi flacăra nu te va aprinde.
 Toate fagaduintele Lui  vor fi implinite in masura in care si noi cautam sa implinim ceea ce ne-a cerut.
Credinta lui Avraam a fost insotita de ascultare si prin ascultarea de care a dat dovada, Avraam a contribuit la implinirea Voii lui Dumnezeu. 
Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc....spune Domnul. Pe fiecare in parte ne cunoaste inainte de a exista, ne stia si numele, stia  intreaga noastra viata, stia cu ce ne vom confrunta, stia prin ce incercari vom trece, insa datorita dragostei Lui a hotarat inca de atunci sa ne izbaveasca din toate.
Dacă vei trece prin ape, Eu voi fi cu tine; şi râurile nu te vor îneca; dacă vei merge prin foc, nu te va arde, şi flacăra nu te va aprinde...
Oricat de mult ma iubeste cel de langa mine, niciodata nu mi-ar putea oferi o asemenea protectie. Stim ca din calea apei si din mijlocul focului nu ne poate scapa nimeni, insa Dumnezeul nostru cel Atotputernic o poate face.
Oh Doamne, cat de binecuvantati putem fi, cat de ocrotiti, cat de protejati si izbaviti.
Chiar de va fi sa trecem prin foc, El ne va proteja, chiar de va fi sa trecem prin ape, El si de-acolo ne va salva. Oare este ceva prea greu pentru Domnul?
Nicidecum!
Tot ajutorul Lui si toata izbavirea sta in alegerea noastra, de noi depinde daca vrem protectia Lui sau nu. 
Nu vrei sa fi protejat? Nu vrei sa fi ocrotit si izbavit?
" Umblă înaintea lui Dumnezeu şi fii fără prihană"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu