Versetul zilei

12 ianuarie 2014

Rugăciunea de mulţumire

Dacă te afli printre cei care văd toate lucrurile numai în aspectele lor negative, începe a te ruga cam aşa:
„Chiar dacă sunt nemulţumit, când sună ceasul deşteptător, ajută-mă, o, Doamne, să Îţi mulţumesc că aud, în timp ce aşa mulţi oameni sunt surzi. Chiar dacă deschid greu ochii în faţa luminii unei noi dimineţi, Îţi mulţumesc, Doamne, că văd, când există atât de mulţi oameni care nu văd. Deşi de multe ori mă ridic greu din pat, Îţi mulţumesc, Doamne, că mi-ai dat puterea de a mă ridica în fiecare zi, când sunt aşa de mulţi oameni ţintuiţi la pat. Deşi în familia mea nu este întotdeauna soare, Îţi mulţumesc, Doamne, pentru că am o familie, în timp ce sunt aşa de mulţi oameni singuratici. Chiar dacă apartamentul meu nu este mobilat după ultima modă, Îţi mulţumesc, Doamne, că am un acoperiş deasupra capului, în timp ce alţii nu se pot bucura de aşa ceva. Deşi meniul nu este perfect echilibrat, Îţi mulţumesc, Doamne, pentru mâncarea care ne-o dai, când în lume sunt aşa de mulţi flămânzi. Chiar dacă munca mea nu este prea uşoară, Îţi mulţumesc, Doamne, că am un loc de muncă, în timp ce sunt aşa de mulţi şomeri…“.
O astfel de rugăciune de mulţumire va schimba multe lucruri.
Încearcă!

       Samanta buna 12.ian.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu