Versetul zilei

18 ianuarie 2014

Vrei sa iti fac cunostinta cu prietenul meu....?

M-am trezit dis-de-dimineata undeva intr-o gara cu lume multa si suna puternic un tren......
M-am trezit speriata de sunetul acela....am incercat sa adorm la loc, dar in zadar....
M-am gandit ca ar fi bine sa nu pierd vremea intorcandu-ma de pe o parte pe alta...cautand ce am pierdut(adica somnul), asa ca  am luat Biblia si ma straduiam sa-mi amintesc ce data e astazi....
Este 18, asa ca numai bine o zi  pentru a fi citit, Proverbe 18. 
Bine este sa va face-ti timp sa il cititi si d-voastra.Mie mi-a placut cateva versete tare mult.
In vers 4 partea a doua, Solomon spune," izvorul înţelepciunii este ca un şuvoi care curge întruna".
Doamne ce minunat e sa fi intelept!
Un suvoi care curge intr-una....
 Dumnezeu se indura de cei care cer acest lucru, de cei care cer intelepciune si  le va da. Odata ce ai primit aceasta binecuvantare, pentru ca intr-adevar este o mare binecuvantare sa fii intelept, in permanenta vei fi alimentat de la aceasta sursa. Sursa intelepciunii este Dumnezeu si noi suntem conectati la acesta sursa care este un izvor nesecat.
Cand esti intelept toate lucrurile iti merg bine. Daca in rugaciunile noastre exista o cerere pe care o aducem in fiecare zi, cred cu tarie ca a cere intelepciune trebuie sa fie una din prioritatile de pe lista noastra.
Mai departe daca citim, vedem ce consecinte atrage dupa ea nebunia.
Nu pot decat sa zic "Doamne da-ne intelepciune"

In versetul 10 scrie,"Numele Domnului este un turn tare; cel neprihănit fuge în el şi stă la adăpost".Si pentru acest lucru avem nevoie de intelepciune. A cauta adapost si sprijin la oameni in problemele tale este nebunie, pentru ca nici un om nu ne va oferi adapost. Poate pentru o noapte, doua, trei, insa adapostul si sprijinul pe care ni-l ofera  Domnul, este mult mai mult.  
Si nu degeaba incheie Solomon cu aceste cuvinte, versetul 24,
"Cine îşi face mulţi prieteni, îi face spre nenorocirea lui,
dar este un prieten care ţine mai mult la tine decât un frate"

Si daca am pierdut cateva ore de somn....nu imi pare rau, am avut ocazia sa iti fac cunostinta cu prietenul meu, Numele Lui este ISUS HRISTOS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu