Versetul zilei

11 septembrie 2012

Suferinta benefica !

Biblia este un izvor de hrana si din ea  izvorasc in fiecare zi invataturi minunate.Citind azi cartea Romani, descopar atatea invataturi si atatea cuvinte de incurajare in ea.
Astazi am primit un telefon prin care am fost anuntata ca cineva drag este in spital.Am sunat si am vorbit cu aceea persoana, am incurajat-o si am incercat sa ii spun cateva cuvinte de mangaiere.Bineinteles ca in asemenea situatii, prima intrebare este ....
de ce eu? 
De ce eu trebuie sa trec prin asemenea incercari...?...si atunci cauti sa gasesti un  raspuns.
Sincer, nu stiu daca vom gasi vreodata vreun raspuns la intrebarile acestea care ne framanta si nici nu stiu daca isi au sensul asemenea intrebari.Fiecare incercare este o taina a lui Dumnezeu si aceste taine deocamdata nu ne sunt descoperite, dar stim ca ne fac bine.
"De alta parte stim ca toate lucrurile lucreaza impreuna spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu, si-anume spre binele celor ce sunt chemati dupa planul Sau"Romani 8:28

Fiecare incercare ne apropie de Dumnezeu mai mult!
Pe de alta parte nici o suferinta prin care trecem aici nu este vrednica pentru a fi pusa alaturi de slava si gloria care ne asteapta. Romani 8 :18.
Niciodata nu am putut intelege scrisul medicilor de pe retetele medicale, si sincer nici nu mi-am batut capul prea mult, dar stiu ca medicamentele prescrise, m-au  ajutat si chiar m-au  vindecat. Cam asa sunt suferintele si incercarile, nu le inteleg, dar stiu ca prin ele, raman mai aproape de Domnul.
Suferintele nu fac altceva decat  intaresc caracterul nostru si ne intaresc credinta.
Un mare erou al credintei, Richard Wurmbrand spunea:
Geniul se poate forma in linistea unei biblioteci, dar taria de caracter este de multe ori rezultatul unei vieti traite pe nicovala suferintei. 
Nu este placuta suferinta, dar suntem constienti ca este singura cale care ne maturizeaza spiritual.
Fie ca Dumnezeu sa ne dea putere sa trecem biruitori prin fiecare incercare si suferinta, ca sa ne putem bucura in gloria LUI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu