Versetul zilei

13 septembrie 2012

Noi suntem ai lui HRISTOS !

Astazi m-am trezit de dimineata, cu gandul sa ajung mult mai repede la birou  decat colegii mei, si sa fac o "curatenie de toamna" prin hartii si toate cele.....
Numai ca, nu am mai ajuns, m-am apucat sa citesc un capitol din Biblie inainte sa plec...si chiar ceea ce am citit m-a facut sa ma gandesc mult la o situatie similara  zilelor noastre, asa ca  am ramas sa citesc...."si bine am facut".
Ap. Pavel a fost unul care si-a indeplinit menirea si a dus evanghelia tuturor. Printre cei vizitati au fost si corintenii. Si la ei, ca in multe locuri de-altfel, existau certuri.
In 1 Corinteni 1:11-12 ap .Pavel spune:"...am aflat despre voi de la ai Cloei, ca intre voi sunt certuri.Vreau sa spun ca fiecare din voi zice:
Eu sunt al lui Pavel, si eu sunt a lui Apolo, si eu sunt a lui Chifa, si eu sunt a lui Hristos"
Un verset, care m-a facut sa ma gandesc la ceva asemanator cu ceea ce se intampla in ziua de azi.
De prea multe ori intre cei crestini exista aceasta ...."nici nu stiu cum sa ii spun"...!!!....dar foarte des aud....
-Esti pocaita...?....ce esti....? ce religie ai...?...unde mergi...?
-Aaaa, esti baptist...!!....esti penticostal....!....oh....scuze, am crezut ca esti crestin dupa Evanghelie....am crezut  ca esti ortodocs...etc.....
Asemenea  discutii cred ca fiecare dintre noi am auzit de atatea ori ....
Pavel le spune corintenilor in vers.13:
"Hristos a fost impartit?
Pavel a fost rastignit pentru voi?
Sau in numele lui Pavel ati fost botezati?

Noi cei care am fost botezati in numele lui Isus Hristos, suntem ai lui Hristos.
Isus este REGELE tuturor celor care traiesc o viata in sfintenie si pazesc poruncile Sale, iar psalmistul David  in  Ps. 119:63 scrie: "Sunt prieten cu toti cei ce se tem de Tine, si cu toti cei ce pazesc poruncile Tale"
Cand  multimea a venit la Isus si i-a spus, "te cauta mama si fratii tai", Isus a raspuns;
"Caci oricine face voia lui Dumnezeu, acela imi este frate, sora, si mama" Marcu 3:35
Citind mai departe si cap.3, Pavel ii cearta spunandu-le: "Cand unul zice, eu sunt a lui Pavel, eu a lui Apolo...nu sunteti voi din lume?"
Toti am fost chemati impreuna sa slujim lui  Dumnezeu, indiferent carui cult apartinem. Unul  seamana, unul uda, dar Dumnezeu face sa creasca.
"...asa ca nici cel ce sadeste , nici cel care uda nu sunt nimic, ci Dumnezeu care face sa creasca.Cel ce sadeste si cel ce uda sunt tot una, si fiecare isi va lua rasplata dupa osteneala lui"
1 Corinteni 2: 7-8
Dumnezeu sa ne dea intelepciune de la El, sa fim slujitori impreuna, si evanghelia sa fie dusa pana la marginile pamantului, pentru ca multe suflete sa fie salvate de la pierzare.

2 comentarii:

  1. I-mi place asa de mult versetul urmator care, clarifica multe confuziicu privire la identitatea noastra si a celor cu care ne insotim.Distruge orice banuiala!
    Virginia Brasov
    2 TIMOTEI 2:19. Totusi temelia tare a lui Dumnezeu sta nezguduita, avand pecetea aceasta: "Domnul cunoaste pe cei ce sunt ai Lui"; si: "Oricine rosteste Numele Domnului sa se departeze de faradelege!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin !
    Doamne, Tu mă cercetezi de aproape şi mă cunoşti. Ştii când umblu şi când mă culc, şi cunoşti toate căile mele. Psalmii 139:2-3

    RăspundețiȘtergere