Versetul zilei

28 iunie 2012

Angeli - Vreau sa vad chipul Tau

Dintre atatea hotare care sunt pe pamant
Ma indrept catre zare, caci eu Doamne vreau sa fiu sfant
Si din mii de dorinte ce se nasc si apoi pier 
Numai una-mi ramane, Doamne vreau sa merg in cer

Refren:
Vreau sa vad chipul Tau e dorinta ce o am pe pamant 
M-ai creeat pentru cer sa fiu sfant
Vreau sa vad chipul Tau e dorinta ce o am pe pamant 
M-ai creeat pentru cer sa fiu sfant

Cu dorinta in suflet sa Te intalnesc
Cred cuvintele tale si poruncile le implinesc
Sunt cu tine mereu nu te teme mi-ai spus
Si atatia prieteni ma vegheaza de sus

Pana cand v-a veni ziua sa Te-ntalnesc
Indraznesc sa Te rog nu lasa sa ma ratacesc
O faclie sa faci din intreg trupul meu
Si de Duhul Tau sfant sa fiu locuit mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu