Versetul zilei

28 iunie 2012

Oameni speciali in momente speciale !

    Insasi  expresia  aceasta..."oameni deosebiti in momente deosebite", suna asa  frumos....!
Nu vi s-a intamplat  in viata  sa va ramana cineva...o persoana  speciala inimii dumneavoastra...?  Mie, DA...!
Poate ai o persoana speciala in viata ta, sau ai ramas o persoana speciala in viata cuiva. Dar ca o  regula, acest sentiment  ramane reciproc...este special ...si esti special, pentru ca intr-un anumit moment, ai facut ceva special!
"Ca sa devii un om special, trebuie sa faci ceva special !"
In Coloseni  4:7-12
  "Tot ce este cu privire la mine vă va spune Tihic, fratele preaiubit şi slujitorul credincios, tovarăşul meu de slujbă în Domnul.Vi l-am trimis înadins, ca să luaţi cunoştinţă despre starea noastră şi să vă mângâie inimile.
 L-am trimis împreună cu Onisim, fratele credincios şi preaiubit, care este dintre ai voştri. Ei vă vor spune tot ce se petrece pe aici.Aristarh, tovarăşul meu de temniţă, vă trimite sănătate; tot aşa şi Marcu, vărul lui Barnaba şi Isus, zis Iust: ei sunt din numărul celor tăiaţi împrejur şi singurii care au lucrat împreună cu mine pentru Împărăţia lui Dumnezeu, oameni care mi-au fost de mângâiere.
Epafra, care este dintre ai voştri, vă trimite sănătate. El, rob al lui Hristos, totdeauna se luptă pentru voi în rugăciunile sale, pentru ca, desăvârşiţi şi deplin încredinţaţi, să stăruiţi în voia lui Dumnezeu."

Pavel  da in acest text o insiruire de nume care, pentru noi sunt doar cateva nume fara semnificatie, dar pentru el sunt cativa oameni speciali.
Tihic-mangaietorul de inimi !
Onisim- fratele credincios !
Aristarh- tovarăş de temniţă !
Iust-lucrator al Imparatiei lui Dumnezeu !
Epafra-rob in rugaciune !
Toti acestia au fost pentru Pavel oameni speciali in momente speciale !
Toti avem la un moment dat in viata un moment special, si aici nu ma refer la momentele de bucurie( acolo ne descurcam si singuri)...ci avem momente de incercari, momente de necaz, de singuratate, de boala, momente grele cu alte cuvinte, si atunci avem nevoie de oameni care sa ne fie alaturi.
Acesti oameni fac ceva special...si atunci ei devin speciali in viata noastra !
Intrebarea este, suntem noi speciali in viata cuiva?
Am fost si noi ca un Tihic, mangaietor pentru cineva?
Am fost si noi  un Onisim, fidel si credincios cuiva?
Am fost si noi un Aristarh,si am suferit alaturi de persoana in necaz?
Am fost si noi ca un Iust, sa lucram impreuna pentru Imparatia lui Dumnezeu ?
De cate ori am fost un Epafraun rob al rugaciunii pentru persoana  care era in necaz?

Daca nu esti special in viata cuiva...incearca sa devii special !
E un sentiment atat de placut sa stii ca indiferent de situatie, de circumstante, esti special in viata cuiva si ai pe cineva special pe care sa te poti baza...!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu