Versetul zilei

21 februarie 2012

Unde privesc si ce ascult ?

"Eu îmi întorc necurmat ochii spre Domnul" 
Psalmii 25:15
„El  Îmi trezeşte, în fiecare dimineaţă, El imi trezeşte urechea, să ascult cum ascultă nişte ucenici"
Isaia 50:4
Încotro privesc ochii multor copii ai lui Dumnezeu ? 
Încotro privesc ochii  tăi,încotr-o privesc ochii mei?
În Isaia 42:19 este un verset care foarte multa vreme nu l-am înţeles;
„Cine este orb, dacă nu robul Meu şi surd ca solul Meu, pe care îl trimit ? 
Cine  este orb ca prietenul lui Dumnezeu,  şi orb ca robul Domnului ?
Orb...pentru ce????
Pentru tot ceea ce este păcat  în jurul nostru !!!!
Orb şi surd pentru tot ce nu vine din partea lui Dumnezeu !
Oh...cat este de greu să fi uneori aşa de imun când vezi atâtea în jurul tău.Trăim într-o lume în care  aproape totul este opusul principiilor biblice.Răul nu doar locuieşte în om....ci şi  în jurul nostru.
Să închizi ochii atunci când ceea ce vezi este foarte atrăgător,foarte frumos...dar în acelaşi timp să ştii că nu este pe placul Domnului,să devi surd ,să îţi întorci urechea  atunci când în jurul tău se spun tot felul de lucruri  şi bancuri haioase dar care nu sunt dupa voia lui Dumnezeu....tu să fii imun...
Dar EL nu avea ochi decât pentru TATĂL SĂU !!!
„Urmaţi dar pilda lui Dumnezeu ca nişte copii preaiubiţi"  Efeseni 5:1
„Să aveţi în voi gîndul acesta, care era şi în Hristos Isus"  Filipeni 2:5
Dacă spunem că El este în noi,trebuie să şi trăim ca EL.
„Cine  zice  că rămîne  în El, să trăiască şi el cum a trăit Isus".
1  Ioan 2:6 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu