Versetul zilei

23 februarie 2012

O zi binecuvantata !!!

"Cat despre mine fericirea mea este sa ma apropii de Dumnezeu "!
Psalmul 73:28
     Astazi as vrea ca aceste cuvinte sa fie puse in rugaciunea mea...si in rugaciunea ta.
    Poate mai sunt lucruri sau ganduri care ne impiedica sa fim aproape de EL,poate mai sunt sentimente in inima noastra care nu ne lasa sa Il simtim si sa Il cunoastem asa cum este EL,in toata splendoarea Sa .
Daca ne-am lasa pe deplin la dispozitia SA,daca l-am lasa sa ne modeleze asa cum vrea EL
.....sunt convinsa ca si binecuvantarile ar fi pe masura ascultarii noastre.
"Cat despre mine fericirea mea este sa ma apropii de Dumnezeu "!
 O zi minunata !


Un comentariu:

  1. o zi minunat .iar acest gand sa-ti aminteasca ca ne -am rugat impreuna 'RUGACINU FIERBINTI VOI VARSA CATRE DOMNUL SI LUI VOI SPUNE TOATE NECAZURILE MELE"AMIN

    RăspundețiȘtergere