Versetul zilei

31 ianuarie 2012

Psalmul 91

“Celce sta sub ocrotirea Celui Prea Inalt,
si se odihneste la umbra Celui Atotputernic,
zice despre Domnul : “-El este locul meu de scapare, si cetatuia mea,
Dumnezeul meu in care ma incred !”
Da, El te scapa de latul vanatorului, de ciuma si de pustiirile ei.
El te va acoperi cu penele Lui , si te va ascunde sub aripile Lui .
Caci scut si pavaza este credinciosia Lui !.
Nu trebuie sa te temi nici de groaza din timpul noptii ,
nici de sageata care zboara ziua,
nici de ciuma , care umbla in intuneric,
nici de molima, care bantuie ziua na-meaza mare.
O mie sa cada alaturi de tine,
si zece mii la dreapta ta ,
Dar de tine nu se va apropia .
Doar vei privi cu ochii, si vei vedea raspaltirea celor rai.
Pentruca zici: ” Domnul este locul meu de adapost !”
si faci din Cel Prea Inalt turnul tau de scapare,
de aceea nici o nenorocire nu te va ajunge,
nici o urgie nu se va apropia de cortul tau .
Caci El va porunci ingerilor Sai,
sa te pazeasca in toate caile tale ;
si ei te vor duce pe maini,
ca sa nu cumva sa-ti lovesti piciorul de vreo piatra .
Vei pasi peste lei si peste naparci,
si vei calca peste pui de lei si peste serpi.
” Fiindca Ma iubeste, – zice Domnul-
-deaccea il voi izbavi;
Il voi ocroti , caci cunoaste Numele Meu .
Cand Ma va chema, Ii voi raspunde ;
voi fi cu el in stramtorare,
il voi izbavi si-l voi proslavi.
Il voi satura cu viata lunga,
si-i voi arata mantuirea Mea “.

 Fa si tu din El locul tau de scapare si  cetatuia ta,spune si tu ca este Dumnezeul tau in care te increzi,ca la vremea potrivita sa poata spune si EL,
” Fiindca Ma iubeste, – zice Domnul-
-deaccea il voi izbavi
-voi fi cu el in stramtorare
il voi izbavi si-l voi proslavi.
Il voi satura cu viata lunga,
si-i voi arata mantuirea Mea “.

2 comentarii:

  1. Asta este psalmul vietii mele as putea zice, draga Monna.
    M-ai intrebat de fr. meu din Timisoara. Intra pe blogul meu si in partea dreapta la cele mai bune postari este:Poveste de dragoste.( are un trandafir rosu) Citeste draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inseamna ca avem acelasi psalm.Este cel mai frumos psalm si cea mai frumoasa asigurare pe care ne-o poate da Domnul.
    Te imbratisez,Elena !

    RăspundețiȘtergere