Versetul zilei

8 octombrie 2016

Vedenie ce ilustreaza starea spirituala actuala a Romaniei

Cred ca aceasta vedenie este pe cale a se intampla in aceasta vreme in tara noastra. De fapt cred ca deja traim vremea in care Bisericile au inceput sa se rupa si toti cei care vor sa-l urmeze pe Hristos cu adevarat, fie chiar si cu pretul vietii, isi fac tot mai mult de cunoscut pozitia lor in Hristos.
Imi doresc din toata inima ca aceasta trezire sa fie cat mai vizibila in orasul meu, in tara mea, iar oamenii pe care ii va folosi Dumnezeu sa fie cu adevarat oameni curajosi si cu frica de Dumnezeu.
Sunt convinsa de-altfel ca Dumnezeu are oameni alesi deja pentru aceasta lucrare si mare va fi surprindere multora cand vor vedea ce fel de oameni ridica Dumnezeu.
Dar Dumnezeu a ales lucrurile nebune ale lumii, ca să facă de ruşine pe cele înţelepte. Dumnezeu a ales lucrurile slabe ale lumii, ca să facă de ruşine pe cele tari.
1 Corinteni 1:27

Un comentariu:

  1. Şi în zilele acelea, Iisus a ieşit la munte ca să Se roage şi a petrecut noaptea în rugăciune către Dumnezeu.
    Şi când s-a făcut ziuă, a chemat la Sine pe ucenicii Săi şi a ales dintre ei doisprezece, pe care i-a numit Apostoli.
    (Luca 6,13 si Marcu 3,14)

    Văzut-am mai înainte pe Domnul înaintea mea pururea, că de-a dreapta mea este ca să nu mă clatin.
    Pentru aceasta s-a veselit inima mea şi s-a bucurat limba mea, dar încă şi trupul meu va sălăşlui întru nădejde.
    (Ps.15.8,9)


    „Împărăţia cerurilor se aseamănă cu un împărat, care a făcut nuntă fiului său a trimis pe robii săi să cheme pe cei poftiţi la nuntă; dar ei n-au vrut să vină. A trimis iarăş alţi robi, şi le-a zis: „Spuneţi celor poftiţi: „Iată că am gătit ospăţul meu; juncii şi vitele mele cele îngrăşate au fost tăiate;
    toate sînt gata, veniţi la nuntă.” Dar ei, fără să le pese de poftirea lui, au plecat: unul la holda lui, şi altul la negustoria lui.Ceilalţi au pus mîna pe robi, şi-au bătut joc de ei, şi i-au omorît. Cînd a auzit împăratul s-a mîniat; a trimes oştile sale, a nimicit pe ucigaşii aceia, şi le-a ars cetatea. Atunci a zis robilor săi: „Nunta este gata; dar cei poftiţi n-au fost vrednici de ea.
    Duceţi-vă dar la răspîntiile drumurilor, şi chemaţi la nuntă pe toţi aceia pe cari-i veţi găsi. „Robii au ieşit la răspîntii, au strîns pe toţi pe cari i-au găsit, şi buni şi răi, şi odaia ospăţului de nuntă s-a umplut de oaspeţi. Împăratul a intrat să-şi vadă oaspeţii; şi a zărit acolo pe un om, care nu era îmbrăcat în haina de nuntă.„Prietene,” i-a zis el, „cum ai intrat aici fără să ai haină de nuntă?” Omul acela a amuţit. Atunci împăratul a zis slujitorilor săi:
    „Legaţi-i mînile şi picioarele, şi luaţi-l şi aruncaţi-l în întunerecul de afară; acolo va fi plînsul şi scrîşnirea dinţilor.Căci mulţi sînt chemaţi, dar puţini sînt aleşi.” (Matei 22:1-14)

    RăspundețiȘtergere