Versetul zilei

2 octombrie 2016

O duminica insotita de binecuvantari!

Daca vrei sa vezi cat esti de iubit de Domnul, incearca sa vezi intotdeauna partea ”plina a paharului”.

- Numara binecuvantarile...nu incercarile.
- Aminteste-ti de cate ori ai zambit...nu-ti aminti lacrimile care-au curs lin pe obraz.
-Numarati prietenii, nu dusmanii.
- Aminteste-ti mesele bogate, nu lipsurile pe care le-ai avut uneori.
Aminteste-ti noptile linistite dormite in pat, nu-ti aminti pe cele din spital.
Numara zilele in care ai fost sanatos, nu le numara pe cele cu suferinta.

Acum ca ti-ai amintit si le-ai numarat...ce spui? 
Esti iubit si binecuvantat de Domnul???
EU SUNT !
Multumeste-i si tu Domnului pentru toate!
 Va doresc o duminica binecuvantata in continuare!


Un comentariu:

  1. Laudă, suflete al meu, pe Domnul.
    Lăuda-voi pe Domnul în viaţa mea, cânta-voi Dumnezeului meu cât voi trăi.
    (Ps.145-1,2)

    Lăudaţi pe Domnul din ceruri, lăudaţi-L pe El întru cele înalte.
    Lăudaţi-L pe El toţi îngerii Lui, lăudaţi-L pe El toate puterile Lui.
    Lăudaţi-L pe El soarele şi luna, lăudaţi-L pe El toate stelele şi lumina.
    Lăudaţi-L pe El cerurile cerurilor şi apa cea mai presus de ceruri,
    Să laude numele Domnului, că El a zis şi s-au făcut, El a poruncit şi s-au zidit.
    (Ps148)

    Iti multumesc Doamne Dumnezeul meu.Amin!

    RăspundețiȘtergere