Versetul zilei

19 mai 2016

Tu esti fericit?

La un seminar, unul dintre profesori a aratat cu degetul catre o femeie si a intrebat-o: “Sotul tau te face fericita?” In acel moment, barbatul care era fix langa ea, a devenit relaxat, dand dovada de o senzatie de siguranta. Era mandru de el si deja stia raspunsul pe care sotia urma sa il dea. Mare i-a fost mirarea cand ea a raspuns direct, fara nicio urma de regret: “NU”.
Cand toti si-au indreptat privirea catre ea, femeia a continuat: “Nu, nu el este cel care ma face fericit.”
Dintr-o data, in intreaga sala s-a facut liniste. Sotul era pietrificat; o incruntare a aparut pe fata lui. Nu-i venea sa creada ce spune sotia lui, mai ales intr-un astfel de moment.
Femeia s-a ridicat in picioare si, pe un ton modest, a explicat:
“Nu el ma face fericita. Eu sunt fericita. Faptul ca eu sunt fericita sau nu nu depinde de el, ci de mine. Eu sunt singura persoana de care depinde fericirea mea.
Eu decid sa fiu fericita in fiecare situatie si in fiecare moment al vietii mele. Daca fericirea mea ar depinde de alte persoane, alte lucruri sau alte imprejurari de pe fata acestui pamant, atunci as avea probleme serioase.
De-a lungul vietii mele am invatat cateva lucruri: Eu decid sa fiu fericita si restul e o chestiune de experiente sau circumstante cum ar fi de ajutor, intelegere, acceptare, ascultare, consolare. Acum sunt casatorita, dar eram deja fericita cand eram singura.
Fericirea va fi intotdeauna gasita in multumire, iertare si in noi insine.
A iubi cu adevarat este extrem de dificil… 
 continuarea AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu