Versetul zilei

27 mai 2016

In ce categorie te regasesti?

Aseara la adunare s-a citit un text foarte interesant.

  • Fraţilor, nu vreau să nu ştiţi că părinţii noştri toţi au fost sub nor, toţi au trecut prin mare.
  •  toţi au fost botezaţi în nor şi în mare, pentru Moise; toţi au mâncat aceeaşi mâncare duhovnicească şi toţi au băut aceeaşi băutură duhovnicească, pentru că beau dintr-o stâncă duhovnicească ce venea după ei, şi stânca era Hristos. Totuşi cei mai mulţi dintre ei n-au fost plăcuţi lui Dumnezeu, căci au pierit în pustie.

Cred ca aceste cuvinte sunt valabile si pentru noi.  De fapt chiar spune in versetul urmator,
”Şi aceste lucruri s-au întâmplat ca să ne slujească nouă drept pilde, pentru ca să nu poftim după lucruri rele, cum au poftit ei”
Cunoastem istoria poporului evreu si stim prin cate au trecut in calatoria lor spre tara Canaan.
 TOTI au fost ”haruiti” de Domnul, au cunoscut indurarea si dragostea Lui si pentru toate acestea trebuiau sa aibe un comportament ”exemplar” fata de Dumnezeu, cu toate acestea...cei mai multi n-au fost gasiti placuti inaintea Lui.
Oare nu ne gasim in aceeasi ipostaza?
Asistam la o degradare continuua a umanitatii. Domnul trimite binecuvantari si peste cei buni si peste cei rai, asa spune Cuvantul: "...căci El face să răsară soarele Său peste cei răi şi peste cei buni şi dă ploaie peste cei drepţi şi peste cei nedrepţi"(Matei 5:45), dar cu toate acestea razvratirea si pacatul neascultarii de Dumnezeu este mare. Trist este ca "MULTI" vor pieri si aici ma refer chiar la "crestinii" care isi poarta doar numele. Toti merg la biserica, toti iau parte la masa Domnului, toti mananca aceeasi hrana spirituala, toti se bucura de minunile si binecuvantarile lui Dumnezeu, dar....NU TOTI sunt placuti inaintea lui Dumnezeu.
S-ar putea sa urci chiar la amvonul bisericii, s-ar putea sa fii cel mai bun cantaret si totusi.....sa nu fii gasit placut inaintea Lui.
Nu oricine-Mi zice: ‘Doamne, Doamne!’ va intra în Împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu, care este în ceruri.
  Mulţi Îmi vor zice în ziua aceea: ‘Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?’
  Atunci, le voi spune curat: ‘Niciodată nu v-am cunoscut; depărtaţi-vă de la Mine, voi toţi care lucraţi fărădelege.
Matei 7:21-23

Dragul meu, tu unde te regasesti...? 
N-ar fi pacat ca alergarea sa iti fie zadarnica?
Domnul sa ne dea putere de biruinta ca sa fim gasiti vrednici si sa ne numaram printre acei "putini" care sunt placuti inaintea Lui! 

Un comentariu: