Versetul zilei

7 iunie 2011

Multumiri !

    Multumesc tuturor celor care imi scrieti mesaje ..aici pe blog cat si pe email.Trebuie  sa recunosc ca sunt cam in urma cu vizitele pe blogurile prietenilor mei,de-aceea va salut  cu mare drag si va imbratisez . Au avut ceva schimbari in viata mea...ma refer la job...si deocamdata serviciul nu  mai este asa lejer ca si pana acum..iar  acasa cand ajung...mai sunt multe de facut.Acesta este motivul pentru care si postarile sunt mai rare pe blog .In urmatoarele zile as vrea sa  impartasesc cu voi.. aici....experienta pe care am avut-o si prin care m-a condus Dumnezeu...a fost minunat sa vad cum Dumnezeu m-a purtat pe brate:)

2 comentarii:

  1. Goneşte orice necaz din inima ta, şi depărtează răul din trupul tău; căci tinereţea şi zorile vieţii sunt trecătoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin.Duhul Domnului sa imi dea putere sa fac acest lucru.Fii binecuvantat !

    RăspundețiȘtergere