Versetul zilei

21 ianuarie 2016

Cum m-am intors din moarte clinica !

Cautand sa ascult un mesaj acum inainte de culcare, am dat de marturia acestei surori dragi.
Personal am cunoscut-o  si-I multumesc Domnului pentru acest lucru.
Cu aproximativ doi ani in urma, sotul meu a ajuns cateva zile, in casa la aceasta familie prin intermediul unei persoane. Mi-a povestit la telefon despre aceasta familie minunata si mi-a spus ce momente inaltatoare au avut impreuna in rugaciune. In aceeasi zi seara, undeva in apropiere de Timisoara se tinea o seara de rugaciune la biserica din localitatea respectiva. Fiind singura  acasa si neavand program la noi la biserica, am hotarat sa merg la rugaciune impreuna cu o sora din biserica. 
A fost o seara prelungita de rugaciune si acolo am avut parte de o lucrare din partea Domnului care a fost cu ”DA si AMIN”. In momentul in care acesti frati veneau dinspre Oradea si se pregateau sa intre in biserica pentru ca deja era inceputa rugaciunea, sora a primit din partea Domnului chiar la usa, sa vina si sa imi vorbeasca. Bineinteles ca nu a stiut cine sunt si nici eu nu stiam ca sotul meu de fapt era in casa la aceasta familie.
Atat sora cat si fratele au primit daruri deosebite din partea Domnului si slujesc cu ele.
 La final cand i-am povestit prin telefon sotului ce mi-a vorbit Domnul, explicandu-i mai amanuntit prin cine am avut lucrarea, am aflat ca de fapt este exact familia unde Domnul l-a trimis sa faca o lucrare.
Oare nu cunoaste Domnul totul???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu