Versetul zilei

18 decembrie 2015

Roaga-te si tu !

Pana in momentul de fata nu am scris nimic despre acest caz cutremurator, nu ca imi este indiferenta aceasta situatia...nicidecum...insa multimea blogurilor si a celorlalte site-uri care au dezbatut acest caz, au spus tot ce se putea spune, au implorat mila si indurare la toti cei care sunt in masura sa ia decizii in ceea ce priveste situatia acestor micuti, de-aceea am preferat sa citesc tot ce s-a putut citi, am semnat tot ce s-a putut semna....si in rest m-am rugat pentru ei.
Cred ca Singurul care poate interveni in acest caz si Singurul care poate rezolva aceasta situatie este doar DUMNZEU.
Urmarind acest interviu cu parintii acestor micuti...cuvintele sunt de prisos in aceste momente.
Tot ceea ce simt ca trebuie sa fac acum...trebuie sa ma rog mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu