Versetul zilei

20 decembrie 2014

Razboiul influentelor !



Nu stiu cati dintre noi, cei care mai avem inca copii  la o varsta a adolescentei, nu ne confruntam cu ei cu diferite probleme? Poate ca unora le este rusine sa recunoasca prin ceea ce trec, altii n-au curajul sa spuna nimanui, insa fie ca recunoastem sau nu, copiii din generatia de astazi se confrunta cu mari probleme.
 Eu una am copil la inceputul adolescentei si impreuna ne confruntam cu diferite probleme, "problemele adolescentului", chiar daca in generatia mea varsta de 12 ani eram socotiti copii, chiar si generatia copiilor mei mai mari 28 respectiv 26 de ani, la 12 ani tot copii erau socotiti.
Generatia actuala s-a maturizat mult mai repede, ei sunt plini de informatie, tehnica este foarte avansata si oricat ma straduiesc sa il tin departe de toate aceste lucruri, la un moment dat toate acestea ajung la el si uneori ma vad neputincioasa in fata acestui asa zis "razboi intre generatii".
Ca si parinti cautam sa-i tinem aproape de Dumnezeu, sadim in inima lor invataturile Scripturilor, ii ducem la biserica, ii implicam in tot felul de actiuni si slujiri, dar vine vremea cand cresc, merg la scoala, ies in societate, in lume si lumea vine inaintea lor cu o oferta foarte bogata si tentanta, insa din pacate in continutul acestui pachet de oferta nu exista Dumnezeu.
Aici intervine acest razboi al influentelor despre care vorbeste fratele Luigi Mitoi.
Chiar daca dureaza mesajul o ora merita ascultat, credeti-ma. Merita ascultat atat de noi ca si parinti dar si de copiii nostri, Eu una, mi-am luat odrasla si am ascultat impreuna acest mesaj. 
Cred, si ma rog ca Dumnezeu sa lucreze in continuare in inima lui, dar nu numai ci si in inima copiilor dumneavostra, cei care treceti cu ei prin diferite probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu