Versetul zilei

23 iulie 2014

O zi binecuvantata, in umblarea cu Domnul!

 Zilnic citesc fel de fel de marturii cutremuratoare a celor prigoniti din multe tari, in special din tarile musulmane.Pe de o parte ma ingrozesc cand vad cata cruzime este din partea celor care au puterea in mana, pe de alta parte ma bucur sa vad biruinta a celor ce se incred in Domnul pana la capat. Domnul Isus spunea:
Nu vă temeţi de cei ce ucid trupul, dar care nu pot ucide sufletul; ci temeţi-vă mai degrabă de Cel ce poate să piardă şi sufletul şi trupul în gheenă.(Matei 10:28)
Chiar daca trupul le este ucis, sufletul nu-l vor putea ucide si nici credinta in Hristos.Atunci cand te increzi in Domnul, nu-ti este frica de nimic, nici de amenintarile pe care le primesti ca vei fi data afara, nici de diagnosticul crunt al medicului care iti spune raspicat..."nici o sansa", nici de faptul ca ai ramas singur si parasit de toti prietenii care ti-au intors spatele, dar nici de arma care este indreptata spre tine.
 
 Un creştin necunoscut a fost adus înaintea lui Pliniu.
 Pliniu a fost guvernatorul Romei în Asia Mică al celui de-al doilea secol după Hristos. Acesta a început să-l ameniţe pe acest crestin, spunându-i:
"Te voi exila!"
"Nu poţi s-o faci" a venit răspunsul, "căci toată lumea este Casa Tatălui meu!"
"Atunci, te voi omorî!"
"Nu poţi s-o faci", a răspuns creştinul, "fiindcă viaţa mea este ascunsă împreună cu Hristos în Dumnezeu"
"O să-ţi confisc averea!" a strigat Pliniu
"Nu poţi s-o faci fiindcă averea mea este în ceruri!"
"O să te alung dintre oameni şi nu o să mai ai nici un prieten!" a venit o ultimă ameninţare.
Şi încă odată răspunsul calm a fost,
"Nu poţi s-o faci fiindcă am un prieten nevăzut de care tu nu poţi să mă desparţi!" 

Acest raspuns l-a socat pana si pe marele Pliniu!
Sa ne amintim de Iov. Cat de incercat a fost Iov?
Nu stiu cati am fi rezistat in fata incercarilor care au navalit peste Iov...? S-a dezlantuit toata armata demonilor asupra bietului si credinciosului Iov, insa in tot necazul ingaduit de Domnul, Iov lauda si I se inchina Stapanului Sau. Domnul a ingaduit sa fie zdrobit si incercat, dar Iov nu a fost omorat, ba din contra, datorita neprihanirii si statorniciei sale, Iov a fost binecuvantat asa cum nu mai fusese, pentru ca Dumnezeu rasplateste credinciosia noastra fata de El
Poate si noi trecem sau vom trece prin incercari de acest fel, insa daca ramanem biruitori pana la capat, Domnul ne va binecuvanta si ne va rasplati.
Stiu ca uneori suntem cuprinsi si noi de teama, insa sa spunem si noi ce spunea David:
Ori de câte ori mă tem, eu mă încred în Tine. Eu mă voi lăuda cu Dumnezeu, cu cuvântul Lui. Mă încred în Dumnezeu şi nu mă tem de nimic: ce pot să-mi facă nişte oameni?
Mandria, aroganta, intimidarea si nici chiar puterea lor nu vor putea sa ne afecteze cu nimic, pentru ca de partea noastra este Domnul. 

Vrăjmaşii mei dau înapoi în ziua când Te strig: ştiu că Dumnezeu este de partea mea.
  Eu mă voi lăuda cu Dumnezeu, cu cuvântul Lui, da, mă voi lăuda cu Domnul, cu cuvântul Lui

O zi binecuvanta, in umblarea cu Domnul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu