Versetul zilei

24 iulie 2014

Alin Oros-10000 motive

      Alin Oros este un tanar deosebit de talentat si face parte din Biserica Elim. 
Dumnezeu a pus in el un talant si un dar deosebit.
Ne bucuram de fiecare data sa-l ascultam cantand spre slava Domnului. Sincer mi-a fost dor sa-l aud, mai ales ca in ultima vreme ne-a incantat sufletul mai rar, fiind plecat la munca in Germania, insa atunci cand vine ne bucura tare mult. Asa a fost si duminica seara. 
 A inaltat Domnului un cantec minunat care spune asa:

1. E o noua zi soarele răsare
E timp să cânt spre Slava Ta
Orice'ar veni ce în faţa mi'ar apare
Eu vreau să cânt şi seara laude!

Ref.
 /: Cântă suflet al meu
Pentru Dumnezeu, Cel binecuvântat
A Lui Nume e Sfânt ,cântă acum
Cum nu ai mai cântat ! :/

2 .Încet Tu esti, Doamne la mânie,
În dragoste eşti bogat şi-eşti bun!
Găsesc că am 10.000 motive,
Ca să te laud şi tuturor să spun!

3. Iar când sfârşitul îmi va fi aproape,
Puterile când îmi vor slăbi ,
Al meu suflet va cânta continuu ,
Ori 10.000 mii de ani şi în veşnicii !

              Multumim Domnului pentru toti talanti pe care i-a impartit printre tinerii din adunare.

                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu