Versetul zilei

24 iulie 2014

MULTI ANI FERICITI, scumpul meu!

Daca ar fi sa fie toti cei din familie si nascuti in luna iulie alaturi de mine, as fi incurcat-o rau de tot, pentru ca nu mi-ar ajunge salariul pe luna cate cadouri ar trebui sa fac, insa scap ieftin ca multi sunt la distanta.
Desi in acesta poza sunt amandoi copii, doar unul din ei este sarbatoritul, feciorul meu cel mare.
 Iata ca a mai trecut un an si in viata lui, un an cu incercari, cu binecuvantari, un an in care Mana lui Dumnezeu a fost intinsa peste el, chiar daca el nu vede intotdeauna acest lucru. De fapt, nici unul din cei doi copii nu vor sa vada acest lucru.
Imi amintesc, ca in urma cu ceva vreme, anul trecut, vorbeam cu el despre mantuirea lui.Ii spuneam ca Isus a murit si pentru el, insa asa mai in gluma, mai in serios, mi-a spus, ca stie acest lucru, se va pocai de pacatele sale, insa putin mai tarziu, pentru ca este inca tanar.L-am intrebat cat de sigur este pe acest "MAI TARZIU"?
Ziua de maine nu este a noastra, de unde stie el daca apuca acest "mai tarziu"?
Mi-a dat un raspuns negandit as putea spune:
"ei mami, lasa-ma ca doar n-oi muri maine, sunt inca tanar"
La doar doua saptamani, fiind tura de noapte, undeva spre sfarsitul turei, avea o cursa in afara localitatii. La intoarcerea spre Timisoara avea in masina doua doamne care mergeau la servici in Timisoara. Intr-o fractiune de secunda s-a trezit cu o masina in fata lui, venind pe contrasens.Era o decizie care trebuia luata intr-o secunda...
A tras cat a putut de volan sa-l fereasca, si in acelasi timp sa nu se izbeasca frontal, insa pe marginea soselei era un canal, s-a rostogolit de cateva ori cu masina si a ramas rasturnata masina cu rotile in sus. Cel vinovat, un medic din Lugoj, atipise la volan.
Speriat pentru ca stia ca masina este pe gaz, a spart geamul a iesit repede afara dupa care a  incercat sa scoata si pasagerii din spate. A scos prima femeie, fiind ranita si cu coaste rupte, a intrat sa o scoata si pe cealalta doamna, doamna fiind o tanara in jur de 30 de ani, numai ca....din pacate murise.
A fugit de langa masina socat si privea la doamna ranita, se uita la doamna decedata si privea la el uimit vazand ca nici macar un fir de par nu era atins.
Nu stiu daca si-a amintit in acel moment ceva, insa la prima noastra discutie, i-am amintit ca nimeni nu este nici prea batran, dar nici prea tanar pentru a se infatisa inaintea Celui care ne-a creat.

Anul trecut in timp ce ii  faceam urari, si ce poate sa-i ureze o mama copilului ei, decat sanatate si tot ce este bine...stiu ca i-am facut si urmatoarea urare, "anul viitor sa nu mai fie singur", pentru ca are deja o varsta.
Intr-adevar singur nu este, si sper ca relatia sa se si oficializeze, insa ma rog Domnului ca El sa lucreze in toate privintele in viata lui, asa cum este mai bine. Sa-i daruiasca tot ce este mai bun pe plan pamantesc, dar ma rog sa-i daruiasca cel mai de pret lucru,
MANTUIREA, atat lui cat si celor din jurul lui.
Ma rog ca indurarea lui Dumnezeu sa fie peste el, si inca un lucru, "sa-i dea intelepciune sa inteleaga care este Voia lui Dumnezeu cu privire la viata lui", pentru ca de un lucru sunt sigura,
"Dumnezeu il are in planul sau de mantuire"

La multi ani, scumpul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu