Versetul zilei

19 ianuarie 2014

Lăudaţi pe Domnul!

Am ajuns la o singura concluzie, si poate o sa zambiti...dar eu vorbesc la modul cel mai serios. 
Daca nu era Dumnezeu atat de intelept sa creeze odihna pentru trup, muream in doua zile.
Eu nu ma odihnesc decat noaptea, iar ziua...doar dumineca.
Tocmai m-am trezit pe melodia grupului Speranta,
 "Eu nu sunt de pe pamant, eu nu sunt de-aici de jos,
 Tara mea-i acolo sus, eu ma duc dupa ISUS",
  si m-am trezit  atat de odihnita, incat ii multumeam Domnului ca a lasat odihna pentru trupurile noastre.
Doamne ce bun esti!
 Iar drept multumire ma voi duce in Templul Sau si ma voi inchina Domnului meu si-I voi aduce laude pentru tot ceea ce face pentru mine.

Fiţi binecuvântaţi de Domnul, care a făcut cerurile şi pământul! Cerurile sunt ale Domnului, dar pământul l-a dat fiilor oamenilor. Nu morţii laudă pe Domnul şi nici vreunul din cei ce se coboară în locul tăcerii,  ci noi, noi vom binecuvânta pe Domnul, de acum şi până în veac.
Lăudaţi pe Domnul!
Psalmii 115:15-18

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu