Versetul zilei

24 septembrie 2013

Biruitor prin ISUS HRISTOS!

Ca in fiecare dimineata, si astazi m-am apropiat de Cuvantul lui Dumnezeu.Citind mai departe in Evanghelia l-a care am ramas ieri dimineata (peste zi citesc din Vechiul Testament), astazi am citit pasajul cu femeia garbova din Luca 13.
Cati dintre noi nu ne-am intalnit pe strada cu femei sau barbati garbovi(aplecati de spate)...?
Sunt convinsa ca fiecare am avut ocazia aceasta, insa ceea ce nu am stiut noi niciodata, este cauza pentru care sunt asa.Sunt convinsa ca si voi, dar eu o spun in dreptul meu, de fiecare data cand am vazut o asemenea situatie, m-a uitat cu compasiune si am zis in gand..."biata femeie...cu siguranta sufera cu spatele". 
Voi nu a-ti gandit tot asa?Numai ca citind textul, vad ca mai poate exista o cauza, la care poate nu ne-am fi gandit niciodata.
Iti trece prin cap ca femeia sau barbatul "cocosat"pe langa care treci, e stapanit de un duh?
Iata ca in Luca 13:10-17, citim acest lucru.Femeia aceasta era chinuita de 18 ani, de un duh de neputinta. 18 aniiii....!!!! Enorm de mult, sa fii chinuit de un duh si nici macar sa nu stii sau poate ca da, dar nu incerci sa faci nimic pentru a te elibera...
De multe ori boala din trup poate fi rezultatul unei asupriri demonice. Stiu ca poate multi sunt sceptici in declaratia mea, insa lucrarea lui Satan nu este deloc de neglijat.Este atat de bine organizat incat nici nu realizam.Daca citim Noul Testament si in special Evangheliile, vedem ce lucrarea vasta are Satan si influenta pe care o poate avea asupra oamenilor fara de Dumnezeu, 
repet "fara de Dumnezeu"
Fara Hristos noi suntem robi ai pacatului, ai bolii, ai suferintelor, suntem sortiti mortii, insa putem fi liberi prin Hristos si jertfa LUI. Venirea Lui pe pamant a avut acest scop si pretul platit la Calvar are aceasta putere de a ne vindeca, de a elibera si de a  ne salva de sub puterea celui rau.
Ca si crestini, daca traim sub autoritatea lui Dumnezeu si plin de Duh Sfant, cel rau nu are putere asupra noastra, pentru ca niciodata  Duhul Sfant si demonii nu vor putea locui impreuna.
Ce înţelegere poate fi între Hristos şi Belial? Sau ce legătură are cel credincios cu cel necredincios?
Cum se împacă templul lui Dumnezeu cu idolii? Căci noi suntem templul Dumnezeului celui Viu, cum a zis Dumnezeu: „Eu voi locui şi voi umbla în mijlocul lor; Eu voi fi Dumnezeul lor, şi ei vor fi poporul Meu

2 Corinteni 6:15-16
Insa trebuie sa stim ca, noi ca si crestini nu vom fi scutiti de atacurile celui rau. 
Dar Isus ne spune in Cuvant:
„Duceţi-vă în toată lumea şi propovăduiţi Evanghelia la orice făptură.
 Cine va crede şi se va boteza va fi mântuit; dar cine nu va crede va fi osândit.
 Iată semnele care vor însoţi pe cei ce vor crede: în Numele Meu vor scoate draci; vor vorbi în limbi noi; vor lua în mână şerpi; dacă vor bea ceva de moarte, nu-i va vătăma; îşi vor pune mâinile peste bolnavi, şi bolnavii se vor însănătoşi.”

Noi vom primi autoritatea asupra puterii Satanei si impotriva tuturor capeteniilor sale, insa lupta care trebuie dusa este o lupta puternica, iar pentru asta trebuie sa fim bine ancorati in Hristos. Este o lupta in care postul si rugaciunea sunt elementele de baza.
Daca citim Marcu 9:17-29, vom intelege mult mai bine aceasta lucrare.

Şi un om din norod I-a răspuns: „Învăţătorule, am adus la Tine pe fiul meu care este stăpânit de un duh mut. Oriunde îl apucă, îl trânteşte la pământ. Copilul face spumă la gură, scrâşneşte din dinţi şi rămâne ţeapăn. M-am rugat de ucenicii Tăi să scoată duhul, şi n-au putut.”
„O, neam necredincios!”, le-a zis Isus. „Până când voi fi cu voi? Până când vă voi suferi? Aduceţi-l la Mine.”
 L-au adus la El. Şi, cum a văzut copilul pe Isus, duhul l-a scuturat cu putere; copilul a căzut la pământ şi se zvârcolea făcând spumă la gură.
 Isus a întrebat pe tatăl lui: „Câtă vreme este de când îi vine aşa?” Din copilărie”, a răspuns el.
 „Şi de multe ori duhul l-a aruncat când în foc, când în apă, ca să-l omoare. Dar dacă poţi face ceva, fie-Ţi milă de noi şi ajută-ne.”
 Isus a răspuns: „Tu zici: „Dacă poţi!”… Toate lucrurile sunt cu putinţă celui ce crede!”
 Îndată tatăl copilului a strigat cu lacrimi: „Cred, Doamne! Ajută necredinţei mele!”
 Când a văzut Isus că norodul vine în fuga mare spre El, a mustrat duhul necurat şi i-a zis: „Duh mut şi surd, îţi poruncesc să ieşi afară din copilul acesta şi să nu mai intri în el.”
 Şi duhul a ieşit, ţipând şi scuturându-l cu mare putere. Copilul a rămas ca mort, aşa că mulţi ziceau: „A murit!”
 Dar Isus l-a apucat de mână şi l-a ridicat. Şi el s-a sculat în picioare.
 Când a intrat Isus în casă, ucenicii Lui L-au întrebat deoparte: „Noi de ce n-am putut să scoatem duhul acesta?”
 „Acest soi de draci”, le-a zis El, „nu poate ieşi decât prin rugăciune şi post.”
Iata  un exemplu in care este vorba de un copil. Doar un copil...Niciodata nu ne-ar fi trecut prin cap ca un copil nevinovat ar putea fi stapanit de Satan.
Cand este intrebat tatal copilului:"de cata vreme face asa", tatal raspunde: "din copilarie".
Sunt lucruri care sunt inchinate lui Satan, iar daca copiii nostri intra in contact cu acestea, urmarea este clara, de-aceea trebuie sa ii ferim de tot ce se pare rau.
Ucenicii au incercat si ei sa-l elibereze, dar nu au putut, insa Isus le-a raspuns: „nu poate ieşi decât prin rugăciune şi post."
Odata angrenati intr-o asemenea lupta trebuie sa stim clar ca i-am declarat razboi Satanei si pentru aceasta trebuie sa fim pregatiti.Lupta cu cel rau nu este deloc usoara, este puternic si diplomat si se foloseste de tot felul de strategii ca sa ne infranga. Noi nu avem de luptat impotriva carnii si a sangelui, ci impotriva duhurilor, spune Cuvantul. Prin rugaciune, post si proclamarea Cuvantului, vom iesi biruitori, pentru ca biruinta este a DOMNULUI ISUS HRISTOS.
Când omul cel tare şi bine înarmat îşi păzeşte casa, averile îi sunt la adăpost.
Luca 11:21
Asadar luati toata armura lui Hristos, puneti-va coiful pe cap impotriva oricarui atac si nu va lasati invinsi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu